حمایت ۱۰ میلیاردی دولت از هنر استان ها | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۲

حمایت ۱۰ میلیاردی دولت از هنر استان ها

در سال گذشته مبلغ 9 میلیارد و 875 میلیون و پانصد هزار تومان از محل اعتبار معاونت امور هنری به استان ها پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید قبادی مشاور اجرایی معاونت امور هنری گفت: در راستای حمایت از توسعه هنر در استان ها و براساس تفاهم معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در سال ۱۳۹۷ مبلغ ۹ میلیارد و ۸۷۵ میلیون و پانصد هزار تومان از اعتبار خود را در زمینه موسیقی، تئاتر، هنرهای تجسمی و مد و لباس و همچنین آموزش هنر و هنرستان ها به ۳۲ استان و منطقه آزاد قشم و منطقه آزاد اروند اختصاص داده است.

قبادی در ادامه بیان کرد: این حمایت در قالب تولید آثار، برگزاری رویدادها، کمک به انجمن ها یا مراکزی مانند هنرستان ها و … انجام شده است.

مشاور اجرایی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیح داد: توجه به استان ها و حمایت از توسعه هنر در برنامه های معاونت امور هنری قرار دارد و سعی می شود که این حمایت ها با در نظر گرفتن اولویت ها در استان ها برای طرح ها و برنامه های مؤثر انجام شود.

قبادی در پایان گفت: روند حمایت از استان ها در برنامه های سال جاری معاونت امور هنری نیز قرار دارد و بر اساس اعتبار و امکان موجود معاونت و فعالیت های استان ها، حمایت ها تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است