بایدها و نبایدهای واکسیناسیون را از «پاسخگو» بپرسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۲

بایدها و نبایدهای واکسیناسیون را از «پاسخگو» بپرسید

رادیو سلامت در برنامه «پاسخگو» روز چهارشنبه 19 خرداد ماه با حضور یک فوق تخصص بیماری‎‌های عفونی پاسخگوی سوالات مردم است.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، فاطمه بی‌تقصیر تهیه‌کننده «پاسخگو» رادیو سلامت درباره این برنامه توضیح داد: ما هر روز صبح ساعت ۸ و ۱۵ دقیقه پاسخگوی سوالات مردم هستیم و به موضوعات مرتبط به کرونا می‌پردازیم. روز سه‌شنبه ۱۸ خرداد ماه با حضور پیام فرح بخش دکترای تخصصی تعذیه و رژیم درمانی درباره موضوع سلامت تغذیه و کرونا صحبت می‌کنیم.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه ۱۹ خرداد ماه با حضور زهرا ابطحیان فوق تخصص بیماری‌های عفونی به بایدها و نبایدهای واکسیناسیون پاسخ می‌دهیم. مجری کارشناس روز سه‌شنبه زهرا حاجی زاده است و مجری کارشناس روز چهارشنبه کیانا فرهی است. هر روز در ابتدای برنامه کارشناس مجری سرفصل برنامه را مطرح می‌کند و بعد از آن مردم می‌توانند سوالاتی که متناسب با سرفصل برنامه دارند، بپرسند و پاسخ‌هایشان را دریافت کنند.

به گفته این تهیه‌کننده، مردم از زمانی که با کرونا درگیر شدند با سوالات زیادی رو به رو هستند و رادیو سلامت سعی می‌کند پاسخگوی مردم باشد تا از این طریق پاسخ مناسب را دریافت کنند.

برنامه «پاسخگو» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ و ۱۵ از رادیو سلامت پخش می‌شود. این برنامه روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از گروه بهداشت و تندرستی و روزهای یکشنبه و سه‌شنبه یک هفته در میان به تهیه‌کنندگی فاطمه بی‌تقصیر و موسی نظری از گروه تغذیه پخش می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است