کتاب زندگینامه «شهید شیخ عباس شیرازی» به کتابفروشی‌ها رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۵

کتاب زندگینامه «شهید شیخ عباس شیرازی» به کتابفروشی‌ها رسید

کتاب «شهید شیخ عباس شیرازی» نوشته عزت‌الله الوندی از سوی انتشارات مدرسه منتشر شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی انتشارات مدرسه، در آستانه فرارسیدن ۱۸ خرداد سالگرد شهادت شهید شیخ عباس شیرازی زندگینامه داستانی او در قالب کتاب‌های چلچراغ با نام «شهید شیخ عباس شیرازی» به قلم عزت‌الله الوندی از سوی انتشارات مدرسه روانه بازار نشر شد.

این کتاب زندگینامه داستانی شیرازی از تولد تا شهادت است. در قسمتی از کتاب آمده است: «شیخ عباس گفت: یکی دیگر از خاطرات مال ماه رمضان است. آمدند و گفتند تعطیل کنید این بساط سخنرانی را. گفتم کار من تبلیغ است. من غیر این کار دیگری ندارم. بعد از کلی چانه‌زنی گفتند تبلیغ کنید، اما بی‌سروصدا و دردسر. حرف از شاه و خمینی و این جور موضوعات موقوف. تا شب بیست و سوم دندان روی جگر گذاشتم و اشاره‌ای به قیام پانزده خرداد و رهبری امام خمینی نکردم اما آن شب طاقتم تمام شد. جوش آوردم و از ظلم و ستم خاندان پهلوی حرف زدم. در مجلس غوغایی به پا شد…»

مجموعه «چلچراغ» زندگینامه مشاهیر و شخصیت‌های معاصر صد سال اخیر را شامل می‌شود، هدف از این مجموعه آشنا کردن نسل نوجوان و جوان با زندگی چهره‌های عصر حاضر است.

کتاب «شهید شیخ عباس شیرازی» با ۸۴ صفحه و قیمت ۱۳۰۰۰ تومان در فروشگاه‌های سراسر کشور و همچنین در فروشگاه اینترنتی انتشارات مدرسه enmabazar.ir  در دسترس مخاطبان قرار دارد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است