ژرارد دوپاردیو در نقش رهبر اتحاد جماهیر شوروی/ فیلم سال ۲۰۲۱ اکران می شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۳۷

ژرارد دوپاردیو در نقش رهبر اتحاد جماهیر شوروی/ فیلم سال ۲۰۲۱ اکران می شود

ژرارد دوپاردیو بازیگر کهنه کار فرانسوی قرار است نقش رهبر اتحاد جماهیر شوروی را در دوران بهار پراگ بازی کند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوود ریپورتر، ژرارد دوپاردیو بازیگر کهنه کار فرانسوی نامزد جایزه اسکار که برای اجتناب از پرداخت مالیات در کشورش، شهروندی روسیه را پذیرفته است، قرار است نقش لئونید برژنف رهبر اتحاد جماهیر شوروی را در دوران بهار پراگ بازی کند.

کارول هلاوکا نویسنده اهل اسلواکی در حال حاضر روی فیلمنامه این فیلم که عنوانی برایش هنوز انتخاب نشده کار می کند. کارگردانی فیلم را نیز قرار است لوردان زافرانوویچ کارگردان کروات سینما که فیلم «اشغال در ۲۴ تصویر» را ساخته برعهده بگیرد.

فیلم قرار است بر زندگی الکساندر دوبچک رهبر کشور چکسلواکی که با هدف آزادی در کشورش یک سری اصلاحات سیاسی در این کشور آغاز کرد، تمرکز داشته باشد. با وجود اصلاحات دوبچک، برژنف که در این فیلم قرار است نقشش را دوپاردیو بازی کند با فرستادن نیروهای سرکوب گر این اصلاحات را در هم می شکند.

گفته می شود بودجه فیلم ۱۱٫۲ میلیون دلار خواهد بود و قرار است اواخر سال ۲۰۲۱ اکران شود.

خبر انتخاب دوپاردیو، غول بازیگری سینمای فرانسه برای ایفای نقش برژنف در این فیلم را آندری آنتونیو لِکا تهیه کننده فیلم، در رادیو سراسری کشور چک اعلام کرد.

این تهیه کننده از دوپاردیو به عنوان بازیگر شناخته شده در سطح جهانی یاد کرد.

ژرارد دوپاردیو که در سینمای فرانسه جایگاه بسیار رفیعی دارد، بیشتر برای بازی در فیلم های «۱۹۰۰»، «دانتون»، «آخرین مترو» و «کارت سبز» شناخته می شود.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است