آخرین وضعیت بازیگر «معمای شاه» در بیمارستان/ درگیری ریه افت کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۵۳
صبا پیگیری کرد؛

آخرین وضعیت بازیگر «معمای شاه» در بیمارستان/ درگیری ریه افت کرد

بازیگر سریال «معمای شاه» که به دلیل ابتلا به کرونای حاد در بیمارستان امام حسین بستری شده بود به زودی مرخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، شیرین ایزدی بازیگر نقش شمس پهلوی در سریال «معمای شاه» که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود، الان به وضعیت نسبتا پایداری رسیده است.

وی که خوشبختانه شرایطش به گونه ای بود که بتوانیم با او صحبت کنیم در گفتگو با خبرنگار صبا درباره وضعیت بیماری خود گفت: امروز خیلی خوبم و خدارا شکر وضعیت بهتری دارم. داروهای کرونا را مصرف کرده و مثل اینکه به زودی مرخص می‌شوم.

ایزدی در پایان توضیح داد: البته تازه درمان از منزل آغاز می‌شود. البته که درگیری ریه‌ام افت کرده است اما باید تحت نظر دکتر عفونی قرار بگیرم.

شیرین ایزدی بازیگر نقش شمس پهلوی در سریال «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی است که پیش از آن در سریال تلویزیونی «تبریز در مه» ساخته محمدرضا ورزی، و فیلم‌های سینمایی «قارچ سمی» رسول ملاقلی پور، «غوغا»ساخته سعید سهیلی، «پاپیتال» ساخته اردشیر شلیله، «قرنطینه» ساخته منوچهر هادی و «بعدازظهر سگی سگی» به کارگردانی مصطفی کیایی ایفای نقش کرده است اما پس از «معمای شاه» حضور پررنگی نداشته و تنها در فیلم سینمایی «زن‌ها فرشته‌اند ۲» به کارگردانی آرش معیریان بازی کرده است.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است