اکثر بچه‌های کار برای خانواده‌هایشان کار می‌کنند/ افتخار می‌کنم با حجازی‌فر کار کردم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۰۹
روح‌الله زمانی در گفتگو با خبرنگار صبا:

اکثر بچه‌های کار برای خانواده‌هایشان کار می‌کنند/ افتخار می‌کنم با حجازی‌فر کار کردم

روح‌الله زمانی از همکاری با هادی حجازی فر در سریال «عاشورا» و شرایط حقیقی کودکان کار گفت.

روح‌الله زمانی در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا گفت: این روزها مشغول بازی در سریال «عاشورا» یا همان سریال «شهید باکری» به کارگردانی هادی حجازی فر هستم. کار کردن با هادی حجازی فر عالی است، او بسیار در کارش مهارت دارد و باید به او دستخوش گفت. افتخار می‌کنم در کنار چنین استادی کار می‌کنم و از کار کردن با او لذت می‌برم. مطمئنم که سریال «عاشورا» سریال بسیار موفقی خواهد شد.

وی ادامه داد: برای ایفای نقش در فیلم خانم درخشنده هم پیشنهاد داشتم، تست دادم، صحبت‌های اولیه را هم انجام داده‌ام اما به دلیل گسترش کرونا کارشان فعلا متوقف شده است و پس از کاهش یا پایان کرونا آغاز خواهد شد.

بازیگر فیلم «خورشید» در پاسخ به این پرسش که سریال «ملکه گدایان» چقدر توانسته شرایط بچه‌های کار را نشان دهد گفت: ما هر کاری کنیم نمی‌توانیم فضا و شرایط واقعی بچه‌های کار را به طور کامل نشان دهیم. سریال «ملکه گدایان» بخشی از این فضا را به نمایش گذاشته است اما باز هم تمام واقعیت نیست. بسیاری از دوستانم را دیده‌ام که شب‌ها گرسنه خوابیده‌اند. خیلی از بچه‌های کار برای پدر و مادر خودشان و به منظور تامین هزینه‌های خانواده خودشان کار می‌کنند.

وی اظهار کرد: خیلی از آنها شکم خودشان را نمی‌توانند سیر کنند چه برسد به اینکه برای کسی کار کنند. البته تعدادی از این بچه‌ها هم هستند که خانه و خانواده‌ای ندارند و به صورت تیمی برای یک شخصی کار می‌کنند اما اکثر آنها برای تامین هزینه های خانواده‌هایشان مشغول کار و دستفروشی در خیابان‌ها و سر چهارراه‌ها هستند.

احمدرضا معراجی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است