«یک مکان ساکت»؛ فیلمی که نفس‌تان را می‌گیرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۷
با آثار تصویری روز جهان آشنا شوید؛

«یک مکان ساکت»؛ فیلمی که نفس‌تان را می‌گیرد

جان کرازینسکی پس از موفقیت عظیم فیلم ترسناک آخرالزمانی اش «یک مکان ساکت» خیلی زود به سراغ ساخت قسمت دوم این فیلم رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صبا ، چندان دور از انتظار نبود که جان کرازینسکی پس از موفقیت عظیم فیلم ترسناک آخرالزمانی اش «یک مکان ساکت» خیلی زود به سراغ قسمت دوم این فیلم برود. در قسمت اول «یک مکان ساکت» با یک خانواده روبرو بودیم که برای زنده ماندن مجبور بودند سکوت کنند و هرگونه صدایی موجب حمله هیولاهای درنده ای با قوه شنوایی بسیار حساس بود.

حالا در داستان قسمت دوم این فیلم خانواده ابوت همان خانواده اصلی داستان باید با وحشت دنیای بیرون مواجه شوند. این خانواده اکنون متوجه می شوند هیولاهای شکارچی با قدرت شنوایی بالا تنها تهدید موجود در دنیای اطراف آنها نیستند.

جان کرازینسکی همچون قسمت اول نقش مرد خانواده (لی ابوت) را بازی می کند. ستاره فیلم، امیلی بلانت بازیگر نقش مادر خانواده نیز به این قسمت برگشته است.

درباره کارگردان:

جان کرازینسکی کارگردان فیلم، سابقه اش در حرفه بازیگری بیشتر از کارگردانی است. او پیش از ساخت قسمت اول «یک مکان ساکت» تنها دو فیلم بلند را کارگردانی کرده و این درحالیست که در پرونده بازیگری اش، نقش آفرینی و صداپیشگی در نزدیک به ۴۸ فیلم و سریال و انیمیشن دیده می شود. صداپیشگی در انیمیشن «پیامبرِ جبران خلیل جبران» محصول ۲۰۱۴، « کلاه‌چرمی‌ها» ساخته جرج کلونی، کمدی رمانتیک « پیچیده‌ است» ساخته نانسی میرز و «سرزمین موعود» به کارگردانی گاس ون سنت از کارهای شاخص کرازینسکی در جایگاه بازیگر و صداپیشه است.

نقدهای کوتاه از فیلم:

شارلوت اوسالیوان منتقد «لندن ایونینگ استاندارد» درباره این فیلم نوشت: نجوا کن (اشاره به دیالوگ فیلم)؛ کرازینسکی دوباره انجامش داد، قسمت دوم «یک مکان ساکت» فیلم بزرگی خواهد شد.

تیم گریرسون دیگر منتقد «اسکرین اینترنشنال» نیز به تمجید از فیلم پرداخت و قسمت دوم آن را تجربه ای ترسناک تر و احساسی تر از قسمت اول خواند.

متیو تومی منتقد «رادیو ABC» نیز یکی دیگر از ستایش کنندگان قسمت دوم این فیلم ترسناک بود. او درباره فیلم چنین نوشت: کرازینسکی قصه ها را در هم می بافد و سرعت فیلم را افزایش می دهد و هیجانی سریع و قانع کننده ایجاد می کند به گونه ای که نفس تان را می گیرد.

دوگ جامیسن منتقد «جم‌ریپورت» هم فیلم را با قسمت قبلی اش مقایسه کرد و آن را این گونه توصیف کرد: فیلم همچون قسمت اولش پرتنش و متقاعدکننده است.

دیو لی مفسر فیلم در رسانه یوتیوب نیز به ستایش از فیلم و همینطور کرازینسکی پرداخت. او در وبسایت خود نوشت: یک قطعه عالی از فیلمسازیِ یک کارگردان که خودش را به عنوان استاد قصه گویی ثابت کرده است. «یک مکان ساکت قسمت دوم» یک فیلم گیرا و واقعا ترسناک با داستانی دلچسب است.

ویلیام فریدکین خالق یکی از ترسناک ترین فیلم های تاریخ سینما یعنی فیلم «جن گیر» نیز این فیلم را ستایش کرده است. فریدکین در توییتر خود نوشت: سینما برگشت، «یک مکان ساکت قسمت دوم» یک فیلم ترسناک کلاسیک است.

فیلم «یک مکان ساکت قسمت دوم» با مدت زمان یک ساعت و ۳۷ دقیقه روز ۲۸ می در سینماها روی پرده رفته است. با توجه به فروش فوق العاده نزدیک به ۳۵۰ میلیون دلاری قسمت اول این فیلم، انتظار می رود قسمت دوم نیز با موفقیت در گیشه همراه باشد.

مصطفی علوی

انتهای پیام/

پاپ‌کورن بخرید و با دوستان به تماشای «سریع و خشمگین ۹» بنشینید

«لوکا»؛ انیمیشنی که از پیکسار انتظار نمی‌رفت

معرفی ۳ فیلم روز جهان/ از پیتر خرگوشه و یک موزیکال تا بازگشت پیرس برازنان

«مارپیچ»؛ فیلمی ناامیدکننده که طرفداران «اره» دوستش دارند

«به سوی ظلمت»؛ اثری که «دانتون ابیِ» دانمارک نامیده می‌شود

همه آنچه می‌خواهید درباره «فرندز: تجدید دیدار» بدانید/ افشای رابطه راس و ریشل

«قتل دو عاشق»؛ فیلمی درباره خشم و خیانت با بازی بازیگر ایرانی-آلمانی

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است