ادامه «کلبه عمو پورنگ» تا ۱۰۰ قسمت دیگر/ لیست افراد را گرفتند اما واکسن ندادند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۷
مسلم آقاجانزاده به صبا گفت:

ادامه «کلبه عمو پورنگ» تا ۱۰۰ قسمت دیگر/ لیست افراد را گرفتند اما واکسن ندادند

تهیه‌کننده مجموعه «کلبه عمو پورنگ» از فیلمبرداری ادامه این مجموعه و احتمال پخش آن به زودی خبر داد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، «کلبه عمو پورنگ» به کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده اولین پخش خود را در سیزده قسمت در نوروز ۱۴۰۰ تجربه کرد.

فصل دوم این مجموعه تلویزیونی در بیست و هفت قسمت در ماه رمضان روی آنتن شبکه دو سیما رفت و به مفاهیمی مانند سبک زندگی ایرانی – اسلامی، تشویق به حفظ محیط زیست، رعایت مسائل شهری، احترام به قوانین شهری و تحکیم روابط کودکان و خانواده پرداخت.

حال مسلم آقاجانزاده تهیه‌کننده «کلبه عمو پورنگ» در گفتگو با خبرنگار صبا از فیلمبرداری ادامه این مجموعه خبر داد و گفت: قصه این مجموعه از ابتدا برای ۱۴۰ نگارش شده که تا این لحظه ۴۰ قسمت آن روی آنتن رفته است و درحال حاضر مشغول فیلمبرداری ادامه آن ۱۰۰ قسمت هستیم.

به گفته این تهیه‌کننده، زمانی که حجم تولید این بخش جدید به یک عدد منطقی برسد هم‌زمان نیز کار برای پخش از شبکه دو آماده می‌شود.

آقاجانزاده درباره گروه بازیگران «کلبه عمو پورنگ» عنوان کرد: گروه بازیگرانی که از ابتدا در کنار ما بوده‌اند، همچنان در این پروژه حضور دارند و ۶ بازیگر جدید نیز به گروه بازیگران اضافه شده‌اند که هر زمان که تست گریم و لباس آن‌ها انجام شود اسامی آن‌ها اعلام می‌کنیم.

تهیه‌کننده «کلبه عمو  پورنگ» درباره زمان پخش این مجموعه بیان کرد: تا این لحظه چهار دکور جدید به لوکیشن‌های این مجموعه اضافه کردیم که ساخت و رساندن آن‌ها به فیلمبرداری کمی زمان‌بر است. فکر می‌کنم کمی که از تب و تاب انتخابات عبور کنیم و ۲۸ خرداد را پشت سر بگذاریم، «کلبه عمو پورنگ» هم برای پخش آماده می‌شود.

به گفته آقاجانزاده، ۱۰۰ قسمتی که درحال تولید است از نظر محتوا در ادامه ۴۰ قسمت گذشته است و به نوعی همه موضوعات را دربر می‌گیرد؛ مانند موضوعات روانشناسی کودک، موضوعات مرتبط با خانواده، محیط زیست، سبک زندگی و…

این تهیه‌کننده درباره مخاطبان «کلبه عمو پورنگ» گفت: همانطور که همیشه گفته‌ایم مخاطب این مجموعه تنها کودکان نیستند و ما همیشه می‌گوییم این برنامه را خانوادگی ببینید. نکته‌ای که برای من و گروه «کلبه عمو پورنگ» خوشحال کننده است میزان بازدیدهای مردم از این مجموعه در برنامه تلوبیون است که شاید مجموع این بازدیدها به بیش از ۱۳ میلیون برسد.

مسلم آقاجانزاده در پایان، در پاسخ به این پرسش که تا این لحظه گروه «کلبه عمو پورنگ» واکسن کرونا دریافت کرده‌اند، بیان کرد: از ما لیستی خواسته شد تا نام افرادی را که در اولویت دریافت واکسن هستند معرفی کنیم که ما اسامی بازیگران و چند تن از بچه‌های گریم که شرایط زدن ماسک را ندارند اعلام کردیم اما تا این لحظه نه تنها هیچ خبری از دریافت واکسن نشده است بلکه نیمی از افرادی که به عنوان اولویت معرفی کردیم نیز پذیرفته نشده‌اند آن هم به این دلیل که تعداد آن‌ها بالاست.

داریوش فرضیایى، کمند امیر‌سلیمانى، رامین ناصرنصیر، فرهاد بشارتى، سپند امیر‌سلیمانى، آرش میراحمدى، آرش نوذرى، امیر سهیلى، ابراهیم شفیعى، سوسن پرور و امیر محمد متقیان با هنرمندى سعید امیر‌‌سلیمانى و محمدرضا داوود‌نژاد بازیگران این مجموعه هستند.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/

15 دیدگاه