نتفلیکس فیتیله تولیدات چینی خود را بالا کشید/ تولید ۳ سریال جدید در راه است

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اسکرین‌دیلی، کمپانی محتوای آنلاین نتفلیکس تاریخ عرضه سه سریال چینی ساخت خود را اعلام کرد. عرضه این مجموعه‌های جدید با پخش «مرد ناکجا» از 31 اکتبر 2019 آغاز خواهد شد.

سریال «مرد ناکجا» تریلری به کارگردانی دی‌جی چن است و داستان آن درباره گنگستری محبوس در بند اعدامیان است که بعد از زنجیره‌ای از تجارب مافوق طبیعی برای محافظت از خانواده خود از زندان فرار می‌کند. این سریال در تایوان تولید شده است و استعدادهای بومی همچون آلیسا چیا، ماویس فن و جوزف چانگ در آن ایفای نقش می‌کنند.

مجموعه دوم نیز یک اکشن کمدی «شاهزاده سه‌گانه» به کارگردانی نئول وو است و پخش آن از 6 دسامبر آغاز می‌شود. در این اثر یوجین لیو نقش دختر یک عضو مافیایی چینی به اسم «سه‌گانه» را برعهده دارد که سعی دارد زندگی مستقل خودش را داشته باشد. او با سرپیچی از خواسته پدرش نقش محافظ یک بازیگر زن را برعهده می‌گیرد که او را با دنیایی ناآشنا از نور و زرق و برق و حتی عشق رو به رو می‌کند.

دیگر اثر چینی نتفلیکس، در مالزی تولید شده و تریلری هیجان انگیز به نام «عروس روح» است که داستان آن در 1890 میلادی در مالاکا می‌گذرد. داستان سریال درباره زنی است که به اجبار پدر و مادرش و ادای قرض آن‌ها خود به همسری پسر فوت شده یک خانواده ثروتمند در می‌آید. کاری که باعث می‌شود او پیوندی ابدی با زندگی پس از مرگ بخورد.

اگر چه پایگاه‌های محتوای آنلاین از ورود به بازار سرزمین اصلی چین منع شده‌اند اما نتفلیکس به آرامی در حال افزایش محتوای چینی خود برای مخاطبان چینی زبان خارج از این سرزمین همچون مناطقی از جنوب شرق آسیا و تایوان است.

تایوان به واسطه دارا بودن تاسیسات فیلمسازی و هزینه‌های پایین به پایگاهی برای تولید محتوا تبدیل شده و کمپانی‌هایی چون گروه آسیایی فاکس و یا قسمت آسیایی شبکه HBO به شدت به آن متکی هستند.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/