۲ پیام تسلیت برای درگذشت مسعود بهبهانی‌نیا فیلمنامه‌نویس | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۴

۲ پیام تسلیت برای درگذشت مسعود بهبهانی‌نیا فیلمنامه‌نویس

سازمان سینمایی حوزه هنری و مرکز سیمافیلم در پیامی درگذشت مسعود بهبهانی‌نیا فیلمنامه‌نویس پیشکسوت را تسلیت گفتند.

به گزارش صبا، در پی در گذشت ناگهانی مسعود بهبهانی نیا نویسنده پیشکسوت تلویزیون که شب گذشته ۱۳ خردادماه درگذشت، روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری در پیامی درگذشت این هنرمند پیشکسوت را تسلیت گفت.

در متن پیام این سازمان آمده است: «در نهایت اندوه و تأثر، عرصه فرهنگ و هنر کشور امروز نویسنده‌ی دوست‌داشتنی را از دست داد. مردی نجیب، مهربان و خوش قریحه که بارها با قلمش، آثار درخشان و ارزشمندی را خلق کرد و مخاطبان بسیاری را پای رسانه ملی نشاند.

درگذشت این هنرمند با اخلاق و خوش‌نام را به همه خانواده سینما و تلویزیون تسلیت گفته و ضمنِ گرامی‌داشتِ یاد و خاطره‌اش، از درگاه خداوند متعال، برای ایشان علو درجات و آرامش ابدی، و برای خانواده و دوستانش، صبرِ جمیل مسالت داریم.»

همچنین مرکز سیمافیلم در پیامی درگذشت این فیلمنامه‌نویس پیشکسوت را تسلیت گفت و نوشت: «انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت زنده‌یاد مسعود بهبهانی‌نیا هنرمند ارزشمند و گرانقدری که باعث خلق آثاری ماندگار و خاطره‌ساز شد، موجب تأثر و اندوه عمیق جامعه هنری و مردم هنردوست شد.

ایشان از فعالان و پیشکسوتان عرصه نویسندگی در کشور بود که زحمات زیادی در این عرصه کشید و بارها با قلم تاثیرگذارش موجب ساخت آثاری ماندگار شد.

بهبهانی‌نیا نویسندگی سریال‌های «نرگس»، «خاک سرخ»، «ترانه مادری»، «کیمیا»، «فاصله‌ها» و… را عهده‌دار بود و به عنوان فردی اثرگذار و فعال در این عرصه بارها مورد تقدیر رسانه ملی قرار گرفت.

خبر درگذشت این هنرمند بااخلاق که در حال نگارش سریال «برف بی صدا می‌بارد» بود، موجب اندوه و تاثر خانواده رسانه ملی، جامعه هنری و مردم همیشه قدردان کشورمان شد.

مرکز سیمافیلم درگذشت این هنرمند گرانقدر و باارزش را به خانواده ایشان، اهالی رسانه ملی و جامعه هنری کشور تسلیت می‌گوید.»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است