واکنش پانته‌آ بهرام به حواشی پیش‌آمده برای خواهرش/ تدوین اشتباه باعث سوء‌تفاهم شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۹

واکنش پانته‌آ بهرام به حواشی پیش‌آمده برای خواهرش/ تدوین اشتباه باعث سوء‌تفاهم شد

پانته‌آ بهرام نسبت به حواشی پیش آمده برای خواهرش پس از حضورشان در برنامه «همرفیق» واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، سه‌شنبه یازدهم خرداد حواشی و انتقادات زیادی در فضای مجازی نسبت به مهمانان جدیدترین قسمت برنامه «همرفیق» شکل گرفت.

در این قسمت از برنامه شهاب حسینی میزبان پانته‌آ بهرام و خواهر او رکسانا بهرام بود.

جریان از آن‌جایی شروع می‌شود که پس از پخش چند ویدیو که از طرف مردم برای این برنامه ارسال شده قرار است به یکی از آن‌ها یک هدیه ۲۰ میلیون تومانی بدهند، شهاب حسینی از مهمانان خود می‌پرسد «نظرتون راجع به هدیه ۲۰ میلیون تومانی چیست؟»

رکسانا بهرام در پاسخ می‌گوید: «با توجه به طبقه‌ای دارند فیلم‌ها را می‌فرستند به نظرم ۲۰ میلیون خیلی زیاد هم هست.»

فیلم این بخش از گفتگوی مهمانان «همرفیق» با واکنش‌های منفی زیادی در فضای مجازی روبه رو شد.

پس از انتشار پی در پی این بخش از گفتگو و واکنش منفی کاربران فضای مجازی، رکسانا بهرام نسبت به حواشی پیش آمده واکنش نشان داد و در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: «امروز، صفحه اینستامو که باز کردم، دیدم آماج سخنان نازیبایی شدم!

احساس همدردی کردم با خواهرم و همه کسانی که به هر عنوان بیش از ما مردم معمولی مورد توجه قرار دارن! به هرحال به خاطر سوء‌تفاهم پیش آمده متاسفم!! امیدوارم حال دل همه بهتر و بهتر بشه!!!

صحبت برنامه این بود که آیا با این مبلغ میشه فیلم کوتاه ساخت (که البته از برنامه حذف شده بود) و این جواب من بود که کسانی که این فیلما رو فرستادن حتما با این مبلغ می‌تونن فیلم بسازن! البته برای خودم هم بیست میلیون پول کمی نیست اصلا.»

با وجود این توضیحات اما همچنان واکنش‌ها نسبت به این صحبت ادامه داشت.

امشب دوازدهم خرداد پانته‌آ بهرام در یک پست اینستاگرامی نسبت به حواشی پیش آمده برای خواهر خود واکنش نشان داد و همراه با عکسی از خود هنگام نواختن ساز هنگ درام نوشت: «آیا این لحظه را در برنامه همرفیق دیدید؟ البته که نه! چون تقطیع و حذف جزئی از فرایند برنامه‌سازی در ایران است.

در ۴۸ ساعت گذشته پیگیر فایل اصلی برنامه بودم تا نسخه کامل لحظه اظهارنظر خواهرم راپخش کنم که متاسفانه به دلیل گذشت زمان و در دسترس نبودن دوستان برنامه‌ساز این کار میسر نشد! (هرجای جهان که هستند شاد و سلامت باشند انشالله!!)

آن شب گفتگوی ما به اینجا رسید که به بچه‌هایی که در فضای مجازی فعالیت و تولید اثر می‌کنند آیا می‌توانند با ۲۰ میلیون فیلم کوتاه بسازند؟ (که با بی‌توجهی تدوینگر حذف شد) و خواهرک من، که پیش از این هرگز جلوی دوربین نرفته بود و اضطرابش کاملا هویداست، خواست مثلا زبان مادری را پاس بدارد و به جای لِوِل هنری و به اشتباه از کلمه طبقه استفاده کرد با این منظور که بگوید ۲۰ میلیون قطعا برای این سطح از تولید فیلم کوتاه مجازی کافیست!!

این اشتباه به ناگاه ما را در صدر اخبار مهم!!!!!!! روز قرار داد!

باری…

شما را با دهان‌های خوشبویتان تنها می‌گذارم. کاش می‌دانستید که چرخدنده‌های نفرت ابتدا خودتان را له خواهد کرد!»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است