اجازه عکاسی به صبا از اهدای سیمرغ به حمید فرخ‌نژاد داده نشد/ بقیه عکاسان نبودند شما هم نباید عکاسی می‌کردید! | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۵۸
با پاک کردن عکس‌هایی که از ابتدای مراسم گرفته شده بود؛

اجازه عکاسی به صبا از اهدای سیمرغ به حمید فرخ‌نژاد داده نشد/ بقیه عکاسان نبودند شما هم نباید عکاسی می‌کردید!

سیمرغ نقره‌ای بهترین بازیگر مرد در غیاب رسانه ها و عکاسان خبری به حمید فرخ‌نژاد اهدا شد.

به گزارش خبرنگار سینمایی صبا، سیمرغ نقره‌ای بهترین بازیگر مرد در سانس آخر سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر که در ساعات پایانی چهارشنبه ۱۲ خردادماه به اکران مجدد فیلم «میجر» تعلق داشت، در حالی توسط محمدمهدی عسگرپور دبیر جشنواره به حمید فرخ‌نژاد اهدا شد که از حضور عکاسان و خبرنگاران ممانعت به عمل آمد.

اهدای سیمرغ در شرایطی اتفاق افتاد که مردم عادی با تهیه بلیت نمایش فیلم، در سالن حضور داشتند. همچنین عکاس خبرگزاری صبا که برای تهیه عکس در سالن حضور داشت از سالن به بیرون هدایت و از او خواسته شد عکس هایی که در ابتدای مراسم گرفته بود، پاک کند.

دلیل این رفتار جشنواره را از سمیه علیپور مدیر روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر مورد پرسش قرار دادیم که در توضیح این اتفاق گفت: به دلیل اینکه تصمیم قبلی برای اهدای سیمرغ حمید فرخ‌نژاد گرفته نشده بود و اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه صورت نگرفته بود، به منظور جلوگیری از تبعیض میان رسانه‌هایی که در آن ساعت در کاخ جشنواره حاضر بودند با عکاسان و خبرنگران غایب، تصمیم گرفتیم از حضور رسانه‌های و عکاسان در این مراسم ممانعت کنیم.

وی توضیح داد: عکس و خبر این مراسم به صورت یکسان از طریق ستاد خبری جشنواره در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

سیمرغ نقره‌ای بهترین بازیگر مرد سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر صبح امروز چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه طی یک مراسم مجازی به حمید فرخ‌نژاد برای ایفای نقش در فیلم «میجر» ساخته احسان عبدی‌پور اهدا شده بود.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است