مسابقات جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی در پردیس ملت برگزار می‌شود

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی آپارات، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و آپارات گیم با همکاری پردیس سینمایی ملت و سینماتیکت رقابت‌های نهایی ششمین دوره مسابقات جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران را در سینما برگزار می‌کنند. به این ترتیب هواداران و گیمرها می‌توانند از نزدیک و به صورت زنده شاهد رقابت بهترین‌های رشته‌های مختلف بازی‌های ویدیویی کشور باشند.

این رقابت‌ها در قالب دو رشته فیفا ۲۱ و کلش رویال و دو بازی ایرانی بزن بهادر و فوتبالیستارز پیگیری خواهد شد. در حالی که بیش از هزار نفر برای شرکت در این دوره از مسابقات نام‌نویسی کرده بودند، مسابقات دور مقدماتی به صورت آنلاین و طی هفت روز برگزار شد و در نهایت افراد برتر به مرحله نهایی این رقابت‌ها که به صورت حضوری برگزار می‌شود، راه یافتند.

همچنین هماهنگی‌های لازم برای برگزاری یک لیگ چهار جانبه با حضور قهرمانان فیفا ۲۱ ایران و قهرمانان جهانی این بازی نیز انجام شده است. علاقمندان می‌توانند این رقابت‌ها را که صحنه‌ای برای مصاف قهرمانان ایرانی فیفا ۲۱ با قهرمانان بین‌المللی است در پرده سینما تماشا کنند.

این اولین بار است که مسابقات ورزش‌های الکترونیک در ایران به سالن‌های سینما راه پیدا کرده است. برگزاری مسابقات ورزش‌های الکترونیک در سینما می‌تواند بیش از پیش هنر سینما را به بازی‌های ویدیویی پیوند بزند.

رقابت‌های نهایی ششمین دوره مسابقات جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران روزهای پنجشنبه ۲۰ خرداد و جمعه ۲۱ خرداد در پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد.

برگزاری مراحل یک چهارم نهایی و نیمه نهایی هر چهار رشته برای روز پنجشنبه 20 خرداد و مسابقات فینال هر چهار رشته، مسابقه بین‌المللی فیفا ۲۱ و اختتامیه و اهدای جوایز برای روز جمعه ۲۱ خرداد برنامه‌ریزی شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت این رویداد به https://cinematicket.org/igc2021 مراجعه کنند.

انتهای پیام/