«تکیه» و «روشنا» به مناسبت ۱۵ خرداد از رادیو نمایش پخش می‌شوند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۵

«تکیه» و «روشنا» به مناسبت ۱۵ خرداد از رادیو نمایش پخش می‌شوند

دو برنامه «تکیه» و «روشنا» به همراه یک نمایش رادیویی از رادیو نمایش پخش می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، ۱۴ و ۱۵ خرداد، دو برنامه زنده رادیویی «تکیه» و «روشنا» به همراه یک نمایش رادیویی ویژه از رادیو نمایش پخش خواهد شد.

ویژه برنامه «تکیه» روز جمعه و شنبه ساعت ۹:۰۰ تا ۱۰:۳۰ به تهیه‌کنندگی ریحانه یزدان دوست به صورت زنده و نمایشی اجرا می‌شود، در این برنامه نمایشی توسط حجت الاسلام آقابابا صاحب تکیه و نگین خواجه نصیر در نقش دختر او و یک بازیگر بعنوان مهمان تکیه نقش آفرینی می‌کنند و درباره امام خمینی (ره) خصوصیات ایشان و آشنایی با تفکرات و نقش رهبری و مرجعیت ایشان صحبت می‌شود.

در این برنامه در میان صحبت‌ها و حضور در تکیه از آیتم‌هایی مانند نگاهی تاریخی به اتفاقات زمان حضرت امام (ره) که توسط خسرو معتضد روایت می‌شود و مداحی و سرودهای عزاداری نیز بهره گرفته می‌شود. «تکیه» روز یکشنبه به شهادت امام جعفر صادق (ع) می‌پردازد.

برنامه زنده «روشنا» نیز روزهای شنبه و یکشنبه ساعت ۱۸:۰۰ تا ۱۹:۳۰ به تهیه کنندگی علی اله دانه و اجرای امین بختیاری بصورت زنده روی آنتن می‌رود. این برنامه از آیتم‌های گزارشی تشکیل می‌شود که توسط شنوندگان و مخاطبان رادیو نمایش درباره امام صادق (ع) ضبط و ارسال می‌شود.

مجموعه رادیویی «عبور از تاریکی» به نویسندگی اکبر خوردچشم و کارگردانی امیر زنده دلان نیز از روز شنبه ۱۵ خردادماه ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن رادیو ایران و رادیو نمایش می‌رود. داستان این نمایش درباره یک دانشجوی فرانسوی علاقمند به امام خمینی (ره) است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است