۷۰ درصد فصل اول «میدان سرخ» جلوی دوربین رفت/بهرامیان جایگزین ابراهیمیان شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۵
جواد نوروزبیگی در گفتگو با صبا:

۷۰ درصد فصل اول «میدان سرخ» جلوی دوربین رفت/بهرامیان جایگزین ابراهیمیان شد

تهیه‌کننده سریال «میدان سرخ» از آخرین وضعیت این سریال و تغییر کارگردان آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده سریال «میدان سرخ» که اواخر فروردین خبر توقف فیلمبرداری آن به دلیل کرونا منتشر شده بود، از آخرین وضعیت این سریال خبر داد و گفت: درحال حاضر مشغول فیلمبرداری کار هستیم و مشکلی هم تا الان بوجود نیامده است.

به گفته این تهیه‌کننده سریال «میدان سرخ» قرار است در دو فصل تولید شود و تا این لحظه ۷۰ درصد از فصل اول آن مقابل دوربین رفته است.

نوروزبیگی ادامه داد: تا این لحظه همه بازیگران فصل اول مقابل دوربین رفته‌اند اما قطعا در فصل دوم بازیگران جدیدی نیز به این پروژه اضافه می‌شوند.

تهیه‌کننده سریال «میدان سرخ» درباره موضوع این سریال عنوان کرد: سریال «میدان سرخ» به آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد و در قالب قصه‌هایی عاشقانه ناهنجاری‌های جامعه را مورد بررسی قرار می‌دهد.

به گفته نوروزبیگی فصل دوم این پروژه نیز در ادامه فصل اول پیش می‌رود و تغییری در خط داستانی سریال رخ نمی‌دهد.

تهیه‌کننده سریال «میدان سرخ» از تغییر کارگردان سریال برای ادامه تولید خبر داد و بیان کرد: درحال حاضر ابراهیم ابراهیمیان از این پروژه جدا شده و کارگردانی ادامه فصل اول و فصل دوم را بهرام بهرامیان به عهده گرفته‌اند.

او افزود: به تازگی قرار است با ابراهیم ابراهیمیان پروژه‌‌ای سینمایی را شروع کنیم که تهیه‌کنندگی آن نیز به عهده خودم است. این تغییر کارگردان در «میدان سرخ» نیز به همین علت است.

گروه «میدان سرخ» واکسن کرونا نگرفته است

این تهیه‌کننده درباره صدمه‌ای که کرونا به این سریال وارد کرد، گفت: این بیماری به جد تاثیر زیادی بر پروژه داشت و باعث توقف روند تولید تا ۵ یا ۶ بار شد که این اتفاق، صدمه‌ای میلیاردی به گروه و پروژه وارد کرد.

نوروزبیگی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا تا این لحظه واکسن کرونا دریافت کرده‌اند یا خیر گفت: گروه «میدان سرخ» تا این لحظه واکسنی دریافت نکرده‌ است و فکر می‌کنم تا الان هیچ یک از سریال‌هایی که در بخش خصوصی ساخته می‌شوند واکسنی دریافت نکرده‌اند و اگر دریافتی نیز بوده ممکن است برای سریال‌های تولید صدا و سیما باشد.

حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، کاظم سیاحی، مسعود کرامتی، امید روحانی، بهدخت ولیان، آرمین رحیمیان، با هنرمندی علی مصفا و امیر حسین آرمان بازیگران این سریال هستند.

«میدان سرخ» به صورت اختصاصی در فیلیمو پخش خواهد شد.

عکس‌ها از فتاح ذی‌نوری است.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است