اسامی برگزیدگان پویش کتاب‌خوانی «نشاط نوروزی با کتاب» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۲۵

اسامی برگزیدگان پویش کتاب‌خوانی «نشاط نوروزی با کتاب»

برگزیدگان پویش کتابخوانی نشاط نوروزی با کتاب در سال 1400 از سوی هیات داوران معرفی شدند.

به گزارش صبا به نقل از ستاد هماهنگی شهرها و روستاهای دوستدار کتاب، برگزیدگان پویش کتاب‌خوانی نشاط نوروزی با کتاب در سال ۱۴۰۰ با رای هیات داوران این پویش انتخاب و معرفی شدند.

داوری این پویش در سه مرحله برگزار شد و ۲۰۱ اثر به مرحله نهایی راه یافتند که پس از داوری نهایی توسط هیات داوران متشکل از علی کاشفی خوانساری، جعفر توزنده جانی، طیبه شامانی، سجاد جمشیدیان، اسماعیل یزدان پور، کیمیا امینی و محسن شمس‌الدین با ارزیابی آثار رسیده به مرحله نهایی با شاخص‌هایی همچون ارتباط با موضوعات پویش، خلاقیت در ارایه، کیفیت ارایه، رعایت زمان‌بندی، تعداد بازدیدکنندگان و چرخش در فضاهای مجازی (اصطلاحا لایک، هم‌رسانی و کامنت) و توجه به مسایل اجتماعی روز کشور برگزیدگان نهایی این پویش را معرفی کردند.

در این پویش ۹۴۸ اثر از ۲۷ استان با هم رقابت می‎کردند و استان بوشهر با ۲۰۵ اثر، خوزستان ۱۱۱ اثر، تهران ۹۷، مازندران، ۸۴ اثر،اصفهان ۷۶ اثر و خراسان جنوبی با ۷۱ اثر بیشترین شرکت کننده را در این پویش به خود اختصاص دادند.

برگزیدگان این پویش کتابخوانی در چهار رده سنی به ترتیب زیر اعلام شدند:

در رده بزرگسال ۱۷ سال به بالا ۲ نفر

در رده دانش آموزان دوره متوسطه ۱۲ تا ۱۸ سال ۷ نفر

در رده دانش آموزان دبستان ۷ تا ۱۲ سال ۲۸ نفر

در رده کودکان پیش دبستانی ۲ تا ۶ سال ۸ نفر

علاقه‎مندان برای مشاهده نفرات برگزیده می‏‌توانند به پایگاه شبکه ترویج کتابخوانی به آدرس http://bookpromotion.ir/ مراجعه کنند.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است