حسام منظور مقابل دوربین «جزیره» رفت/ فیلمبرداری در جزیره کیش

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سریال، حسام منظور بازیگر سینما و تلویزیون که با حضور در سریال‌هایی همچون «بانوی عمارت»، «برادر جان» و «نجلا» در نخستین تجربه حضور در نمایش خانگی به عنوان جدیدترین بازیگر سریال سیروس مقدم مقابل دوربین «جزیره» رفت.

منظور در سال‌های اخیر در آثار سینمایی مختلفی بازی کرده است و حضورش در «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و «طلاخون» به کارگردانی ابراهیم شیبانی جزو آثار سینمای ایران به شمار می‌رود.

سیروس مقدم کارگردان مجموعه‌ «پایتخت» در تجربه جدیدی با فیلمنامه‌ای از علی طالب آبادی به سراغ ساخت سریال «جزیره» رفته است که این روزها در جزیره کیش در حال فیلمبرداری است.

این سریال به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری ساخته می‌شود و پیش از این حضور محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار و امیر مقاره در این سریال قطعی شده و دیگر بازیگران این سریال به زودی معرفی می‌شوند.

برخی از عوامل این سریال عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، مدیر تولید: مسعود دلیری، مدیر صدابرداری: بهمن اردلان، تدوینگر: سپیده عبدالوهاب، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، طراح چهره پردازی: مهرداد میرکیانی، مدیربرنامه ریزی: سید علی هاشمی، طراح صحنه: پیام حسین سوری، طراح لباس: آرزو غفوری، بازیگردان: میکائیل شهرستانی، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، منشی صحنه: آسیه معصومی، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: امین انتشاری، عکاس: امیرحسین شجاعی، گرافیست: عرفان بهکار، سرپرست گروه تولید: حسین فیض آبادی، مدیر تدارکات: نادر اژدری.

انتهای پیام/