رونمایی مجازی از مجموعه کتاب‌های «جریان‌شناسی فکری فرهنگی در ایران معاصر» | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۱۹

رونمایی مجازی از مجموعه کتاب‌های «جریان‌شناسی فکری فرهنگی در ایران معاصر»

آیین رونمایی از مجموعه کتاب‌های «جریان‌شناسی فکری فرهنگی در ایران معاصر» 11 خردادماه در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، مجموعه کتاب‌های «جریان‌شناسی فکری فرهنگی ایران معاصر» فردا سه‌شنبه ۱۱ خردادماه با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران و موسسه فرهنگی و هنری آفتاب خرد رونمایی می‌شود.

این‌ برنامه با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از نخبگان و فعالان عرصه فکری، فرهنگی و پژوهشی و دست اندرکاران، مدیران و اعضای شورای علمی پروژه «جریان‌شناسی فکری فرهنگی ایران معاصر» و تعدادی از محققان و مولفان همراه است.

مجموعه کتاب‌های «جریان‌شناسی فکری فرهنگی ایران معاصر» ۳۰ جلد است که در آیین رونمایی‌ فردا، هشت جلد آن شامل «جریان احیاگری دینی»، «عرفان‌گرایی سنتی شیعی»، «فلسفه‌گرای حوزوی»، «فمینیسم اسلامی»، «آئین‌گرایی عامه‌پسند»، «جریان نوپدید دینی و معنوی»، «پساتجددگرایی» و «جریان اخلاق کاربردی و حرفه‌ای» رونمایی می‌شود.

این مراسم فردا سه‌شنبه ۱۱ خرداد از ساعت ۹ در سرای اهل قلم خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار و به‌طور زنده از حساب کاربری آپارات این‌موسسه به‌نشانی https://www.aparat.com/khaneketab/live پخش می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است