مستند «قصه فاطمه» امشب روی آنتن شبکه العالم | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۵

مستند «قصه فاطمه» امشب روی آنتن شبکه العالم

مستند «قصه فاطمه» به تهیه‌کنندگی حمزه علیرضایی در شبکه العالم تولید و امشب به روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، حمزه علیرضایی تهیه کننده شبکه العالم از پخش مستند «قصه فاطمه» با موضوع تشریح خلاقیت‌ها و توانمندی‌های دختری با محدودیت و معلولیت شدید جسمی، امشب نهم خرداد از شبکه العالم خبر داد.

علیرضایی درباره ایم مستند گفت: در این مستند دوربین شبکه العالم را به خانه فاطمه نیک گستر، دختر جوانی که دارای معلولیت شدید است بردیم و درباره انگیزه و چگونگی همت او در خلق آثار هنری‌اش از جمله نقاشی، طراحی بر روی سفال و … با او گفتگو کردیم.

این تهیه‌کننده توضیح داد: فاطمه نیک گستر، دختر موفقی است که نگاه ترحم آمیز افراد را تغییر داده و با وجود محدودیت‌های جسمی با کمک و حمایت خانواده و تلاش خود بر سختی‌ها غلبه کرده و توانسته موفقیت‌های بسیاری را از جمله تحصیل علم و خلق آثار هنری کسب کند.

فاطمه نیک گستر ۲۳ ساله و ساکن کرج، با نقص عضو از ناحیه دو دست و دو پا به دنیا آمده است. مواجهه درست وی با مشکلات پیش رو باعث شده در مدرسه عادی تحصیل کند و اکنون مشغول به تحصیل در رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی است.

اعتماد به نفس بالا،علاقمندی به کارهای هنری از جمله نقاشی ،آشپزی و انجام بسیاری از کارهای شخصی از ویژگی های فاطمه به شمار می رود.

مستند «قصه فاطمه» به تهیه کنندگی، کارگردانی و تدوین حمزه علیرضایی، تصویربرداری مهدی عاشوری و صدابرداری مهدی محمدی امشب ساعت ۲۲ به وقت تهران از شبکه العالم پخش می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است