«پارک شهر» پیگیر مطالبات مردمیِ شهرستان‌های استان تهران می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۳

«پارک شهر» پیگیر مطالبات مردمیِ شهرستان‌های استان تهران می‌شود

بخش جدید برنامه «پارک شهر» از رادیو تهران پيگير مطالبات مردم در شهرستان‌های استان تهران و ايجاد ارتباط متقابل و دوسويه بين این مردم و مسئولان شهري است.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، برنامه «پارک شهر» از امروز شنبه ۸ خرداد در تمامی برنامه‌ها و در همه روزهای هفته بخشی ویژه شهرستان‌های استان تهران تدارک دیده است که علاوه بر گفتگو با مسئولان عالی رتبه و تحلیل مسائل روز در برنامه، با نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهر شهرستان‌های استان تهران، شهردار و فرماندار آن شهرستان‌ها و رییسان اداره‌ها و نهادهای مربوط آن گفتگو و ضمن طرح مشکلات و مسائل آن شهرستان‌ها، با پیگیری مطالبات مردمی، به نیازها و دغدغه‌های مردم در شهرستان‌های استان تهران می‌پردازد.

برنامه «پارک شهر»، برنامه صبحگاهی رادیو تهران است که با هدف اطلاع رسانی وقایع روز سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ورزشی و همچنین ایجاد نشاط و طراوت صبحگاهی روی آنتن می رود. گفت وگو زنده با مقامات عالی رتبه کشور برای اطلاع رسانی دقیق درباره مطالبات مردمی مانند گفت وگو با وزیران، مقامات لشکری و نظامی، دادستان و معاونان دادستان کل کشور، جبهه‌های سیاسی و فعالان احزاب و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و… از جمله رویکرد برنامه پارک شهر است.

شنوندگان می‌توانند علاوه بر آگاهی بیشتر از اتفاق‌ها  و رویدادهای روز و تحلیل و بررسی گفتگوی ویژه برنامه «پارک شهر» رادیو تهران، طرح و بررسی مسائل و مشکلات شهرستان‌ها را روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز دنبال کنید.

برنامه «پارک شهر» کاری از گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری شبکه رادیویی تهران است که بجز جمعه‌ها، هر روز از ساعت ۶:۴۰ تا ۸:۱۵ روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است