ویژه‌برنامه «فرندز» در هند رکورد زد/ یک میلیون بازدید در کمتر از ۷ ساعت! | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۱

ویژه‌برنامه «فرندز» در هند رکورد زد/ یک میلیون بازدید در کمتر از ۷ ساعت!

ویژه برنامه سریال «فرندز» روز گذشته در سرویس استریم ZEE5 مربوط به کشور هند، در کمتر از 7 ساعت یک میلیون بار بازدید شد.

به گزارش خبرگزاری صبا  به نقل از هندوستان‌تایمز، «فرندز: تجدید دیدار» که روز گذشته ۲۷ می در سراسر جهان منتشر شد در کشور هند در کمتر از ۷ ساعت صاحب رکورد شد.

این ویژه برنامه سریال «فرندز» روز گذشته در اکران دیجیتال خود در سرویس استریم ZEE5 مربوط به کشور هند، در کمتر از ۷ ساعت یک میلیون بار مشاهده شد.

ویژه برنامه «فرندز: تجدید دیدار» به عنوان بازگشت بازیگران این مجموعه بعد از ۱۷ سال شناخته می شود. در این قسمتِ ویژه که زمانش یک ساعت و ۴۴ دقیقه است، ستاره های ثابت سریال یعنی جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، دیوید شویمر، لیسا کودرو، مت له‌بلانک و متیو پری در نقش های واقعی خودشان در کنار بازیگران مهمان مشهوری چون دیوید بکام، جاستین بیبر، بی‌تی‌اس، جیمز کوردن، سیندی کرافورد، کارا دلوینگن، لیدی گاگا، الیوت گود، کیت هرینگتون، لری هنکین، میندی کالینگ، توماس لنون، کریستینا پیکلس، تام سلک، جیمز میچل تایلر، مگی ویلر، ریس ویترسپون و ملاله یوسف‌زی حضور دارند.

تولید «فرندز: تجدید دیدار» قرار بود سال گذشته انجام شود که البته به دلیل همه گیری کرونا به امسال موکول شد.

آمیت گوئنکا رییس پلتفرم  ZEE بلافاصله بعد از اعلام این آمار گفت: خوشحالیم که با یک میلیون بازدید در این زمان کوتاه، واکنش خروشان مردم به این قسمت «فرندز» را دریافت کردیم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است