ادامه تولید مسابقه «هفت خان» به اما و اگر رسید/ دوراهی تعطیلی زودهنگام یا دعوت از سلبریتی‌ها | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۰۰
صبا گزارش می‌دهد؛

ادامه تولید مسابقه «هفت خان» به اما و اگر رسید/ دوراهی تعطیلی زودهنگام یا دعوت از سلبریتی‌ها

مسابقه «هفت خان» که این روزها با خطر تعطیلی احتمالی مواجه است، ممکن است در صورت ادامه تولید، از حضور سلبریتی‌ها به عنوان شرکت‌کننده بهره ببرد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، ادامه تولید مسابقه اطلاعات عمومی «هفت خان» با اجرای محمدرضا گلزار که از نوروز ۱۴۰۰ به صورت هفتگی در پلتفرم نماوا منتشر می‌شود، این روزها در وضعیت نامشخصی قرار دارد.

این مسابقه که با سبکی مشابه مسابقه تلویزیونی «برنده باش» با اجرای گلزار تولید شد، هرگز نتوانست مانند این مسابقه با استقبال مخاطبان مواجه شود؛ این در حالی است که به نظر می‌رسید فضای بازتر نمایش خانگی، دست سازندگان را برای طراحی سوال و تغییراتی در ساختار برنامه باز بگذارد و به موفقیت بیشتر «هفت خان» نسبت به «برنده باش» منجر شود.

با این حال اگرچه شنیده‌هایی مبنی بر تولید پرهزینه «هفت خان» و دستمزد سنگین محمدرضا گلزار به گوش می‌رسید، اما این برنامه از قسمت‌های نخست چندان مورد توجه قرار نگرفت و موفقیت «برنده باش» را تکرار نکرد.

سازندگان این مسابقه در قسمت نهم آن که یکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ در دسترس قرار گرفت، برای احیای آن دست به اقدام تازه‌ای زدند و برای نخستین بار به سراغ چهره‌های سرشناس رفتند. این قسمت از «هفت خان» با حضور علیرضا طلیسچی و حامد برادران خواننده‌های پاپ منتشر کرد، در حالی که در ۸ قسمت قبلی، مردم به عنوان شرکت‌کننده در این مسابقه حضور می‌یافتند.

مسابقه «هفت خان» که از ابتدا برای ۱۰۰ قسمت طراحی شد، بر اساس شنیده‌های خبرنگار صبا، حال وضعیتی نامشخص دارد و ادامه تولید آن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. کافه سینما گزارش داده که نظرات منفی مخاطبان، دلیل توقف تولید این مسابقه بوده است.

بر اساس پرسشی که صفحه رسمی اینستاگرام «هفت خان» از کاربران پرسیده است، می‌توان حدس زد یکی از گزینه‌های احتمالی برای ادامه این مسابقه، حضور دائمی چهره‌های شناخته‌شده به عنوان شرکت‌کننده مسابقه است.

در صورتی که «هفت خان» ادامه پیدا کند، روشن نیست تصمیم نهایی سازندگان این مسابقه چه خواهد بود و آیا این ترفند خواهد توانست در ادامه، به استقبال مخاطبان از برنامه کمک کند یا برای «هفت خان» در همچنان بر همان پاشنه قبلی خواهد چرخید.

تجربه نشان می‌دهد تولید و انتشار مسابقه در نمایش خانگی و به دست آوردن رضایت مخاطبانی که برای تماشای آثار، هزینه اشتراک را پرداخت می‌کنند، به توانایی و قلق‌هایی نیازمند است که به نظر می‌رسد عوامل تولید و مجری «هفت خان» هنوز به آن دست نیافته‌اند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است