مسابقه «یک دو صدا» به بخش بازیگری رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۳

مسابقه «یک دو صدا» به بخش بازیگری رسید

فصل نهم مسابقه استعدادیابی «یک دو صدا» پس از شناخت نفرات نهایی خود در رشته‌های گویندگی، خوانندگی و قصه گویی از شنبه ۸ خرداد بخش بازیگری را آغاز می‌کند.

به گزارش صبا به نقل از شبکه رادیویی ایران، فصل نهم «یک دو صدا» رادیو ایران در چهار رشته گویندگی، خوانندگی، قصه گویی و بازیگری طراحی شده که قرار است نفرات برتر این رشته ها در مرحله نهایی فصل نهم در کنار هم به رقابت بپردازند.

ساجد قدوسیان تهیه کننده جدید برنامه «یک دو صدا» گفت: نفرات برتر سه بخش گویندگی، قصه گویی و خوانندگی در زمان تهیه کنندگی همکار گرانقدرم مهدی ساعی مشخص شدند که  بسیار به زحمات ایشان ارج می‌نهم.

وی ادامه داد: از ۸ خرداد بخش بازیگری را آغاز می‌کنیم. بیش از ۱۴۰ نفر در این رشته ثبت نام کرده‌اند که خود را به میزان قضاوت داوران این بخش می‌سپارند.

تهیه کننده برنامه یک دو صدا در خصوص چینش هیات داوران اضافه کرد: در چینش هیات داوران ۲ بازیگر از ۲ برنامه رادیو ایران، به نام  عباس محبی از  برنامه «صبح جمعه با شما» و مینا نوروزی فرد از برنامه «کوی نشاط» انتخاب شدند و فلور نظری که از بازیگران و مدرسین دانشگاه در حوزه بازیگری است به این جمع اضافه شد.

قدوسیان درباره تغییرات ساختار برنامه گفت: در رویکرد جدید برنامه به نوعی کل مسابقه را از دریچه میکروفون سمیه رنجکش راوی و گزارشگر برنامه خواهیم شنید و قرار است در رفت و برگشت‌هایی  رادیویی، روند مسابقه را برای مخاطب تشریح کند.

مسابقه یک دو صدا از شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی ساجد قدوسیان و اجرای نسیم رفیعی ساعت ۱۸:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است