تعدادی کتاب به نفع شورای کتاب کودک تجدید چاپ می‌شوند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۳

تعدادی کتاب به نفع شورای کتاب کودک تجدید چاپ می‌شوند

کتاب‌های توران میرهادی، نوش آفرین انصاری و همچنین تعدادی کتاب دیگر به نفع شورای کتاب کودک تجدیدچاپ می‌شوند.

به گزارش صبا، کتاب‌های توران میرهادی و‌ نوش آفرین انصاری به وسیله شرکت تهیه و نشر فرهنگنامه بازنشرشده و به نفع شورای کتاب کودک و فرهنگنامه کودکان ونوجوانان عرضه می‌شوند.

تعدادی کتاب دیگر نیز در رابطه با این ۲ نهاد وهمچنین جلدهای اول تا هجدهم فرهنگنامه کودکان و نوجوانان جزو این فهرست هستند.

تمامی درآمد حاصل از فروش این کتاب‌ها به فعالیت‌های شورای کتاب کودک و فرهنگنامۀ کودکان و نوجوانان اختصاص دارد.

کتاب‌های توران میرهادی عبارتند از: جستجو در راه‌ها و روش‌های تربیت، کتاب کار مربی کودک، کتابخانه آموزشگاهی، مادر و خاطرات پنجاه سال، گذری در ادبیات کودکان، استاد برجستۀ آموزش و پرورش، در جستجوی انسان وارستۀ امروز، فرصت‌های استثنایی، صلح را باید از کودکی آموخت، «مادر، همسر، مربی»، ادبیات کودکان، نقش خانواده در جامعه، طلوع ماه، آنکه رفت، آنکه آمد، افسانه پیروز (تاریخ شفاهی با توران میرهادی)، توران میرهادی از نگاه شاگردان و معلمان، توران میرهادی از نگاه اندیشه‌گران آموزشی، مسائل و راه حل‌های آموزش وپرورش در گفته‌ها و نوشته‌های توران میرهادی و سی دی فیلم توران خانم و فیلم آخرین جلسه کارگاه ادبیات خانم میرهادی.

کتاب‌های نوش آفرین انصاری عبارتند از: در گذر یک عمر تلاش، ستاره فروزان، زندگی من (خاطرات پدر)، با گاندی شروع شد.

سایر کتاب‌ها با موضوع شورای کتاب کودک و فرهنگنامه کودکان و نوجوانان عبارتند از: دو گفتگو، چهل سال با فرهنگنامه و راهنمای نگارش فرهنگنامه.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است