پوستر دومین جشنواره فیلم نوستالژیا منتشر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۲۸

پوستر دومین جشنواره فیلم نوستالژیا منتشر شد

پوستر رسمی دومین جشنواره فیلم نوستالژیا با طراحی میدیا کیاست رونمایی و منتشر شد.

به گزارش صبا روابط عمومی جشنواره فیلم «نوستالژیا»، پوستر دومین جشنواره فیلم «نوستالژیا» از ۳۰ شهریور تا اول مهرماه ۱۴۰۰ به دبیری محمد قانع‌فرد در میلان ایتالیا برگزار می‌شود، رونمایی و منتشر شد.

پوستر این رویداد، توسط میدیا کیاست که مدیریت هنری جشنواره نوستالژیا را نیز برعهده دارد، طراحی شده است.

میدیا کیاست درباره این پوستر و ویژگی‌های بصری آن گفت: در زندگی «طلوع» همیشه معنای کثیری از احساسات را به دوش می‌کشد که با هر ذهنیتی می‌شود برداشت و تعبیر متفاوتی از آن را در حافظه ثبت کرد. تصویر نور در تاریکی به عنوان عنصری معنا بخش در اتفاق این رخداد، سوژه اصلی طراحی پوستر جشنواره فیلم «نوستالژیا» بود.

وی بیان کرد: تصویر تابش نور مجازی به نماد جشنواره در محیط خلأ نرم افزاری تصاویر ویژه را برایم خلق کرد که تصمیم گرفتم با اقتباس از لوگوموشن های ابتدا فیلم‌های کلاسیک که دیده‌ایم، نماد جشنواره را سوژه اصلی طراحی قرار دهم.

کیاست همچنین گفت: پوستر جشنواره‌های فیلم بین المللی معمولا مینیمال، تک سوژه محور و معرف آیکون آن جشنواره و حتی گویای تم آنها است. امیدوارم که جشنواره بین المللی فیلم های ایرانی «نوستالژیا» میلان ایتالیا به نوبه خود تابش روشنی برای فیلم های ایرانی در سطوح بین المللی باشد.

جشنواره فیلم «نوستالژیا» شامل سه بخش فیلمنامه، فیلم بلند و فیلم کوتاه است که بخش فیلم کوتاه نیز شامل ۲ بخش رقابتی و غیررقابتی است. در دومین دوره این جشنواره، ۱۴۷۲ اثر شامل فیلمنامه و فیلم کوتاه و بلند داستانی به دبیرخانه ارسال شد که از بین آنها، ۳ فیلمنامه، ۷ فیلم سینمایی و ۴۵ فیلم کوتاه انتخاب شده‌اند.

جشنواره فیلم «نوستالژیا» اولین جشنواره فیلم های ایرانی در ایتالیا است که با هدف ایجاد فضای نوستالژیک برای ایرانیان شمال ایتالیا و ارائه بخشی از فرهنگ و هنر ایران به ایتالیایی‌ها راه اندازی شده است و در ۲ بخش رقابتی کوتاه و بلند، به دبیری محمد قانع فرد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است