کارگاهی برای آشنایی با یک قرن فرهنگ و هنر ایران | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۲۶

کارگاهی برای آشنایی با یک قرن فرهنگ و هنر ایران

موسسه «هنر فردا» کارگاهِ پژوهشی-تاریخیِ «یک قرن فرهنگ و هنر ایران» را با هدف مرور تجربه ها، جریان‌ها و چهره‌های شاخصِ فرهنگ و هنر ایران برگزار می‌کند.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی موسسه فرهنگی-هنری «هنر فردا»، «هنر فردا» با هدف مرور تجربه ها، جریان‌ها و چهره‌های شاخصِ حوزه‌ فرهنگ و هنر ایران، کارگاهِ پژوهشی-تاریخیِ «یک قرن فرهنگ و هنر ایران» را برگزار می‌کند. این کارگاه‌ها که در سرفصل‌هایی چون ادبیات، سینما، هنرهای تجسمی، تئاتر و موسیقی برگزار می‌شوند، بر آن است تا علاقمندان و پژوهشگران را با یک قرن فرهنگ و هنر ایران آشنا کند.

در هریک از این کارگاه‌ها با مشورت کارشناسان این حوزه، استادان مجرب برای هر بخش انتخاب شده است. هر دوره در چهار ترم ۱۰ جلسه‌ای برگزار خواهد شد و شروع آن از تیرماه ۱۴۰۰ خواهد بود. این دوره‌ها به شیوه‌ کارگاهی و تدریس در کنار مرور تجربه‌ها و پرسش پاسخ برگزار می‌شود.

همچنین این دوره‌ها به شکل حضوری و آنلاین برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این دوره‌ها یکی از ۲ روش را انتخاب کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا انجام ثبت‌نام می‌توانند با شماره ۰۲۱۸۸۸۸۱۰۹۲ و یا ۰۹۹۸۱۴۰۱۵۰۶ در واتس‌اپ و یا تلگرام و یا نشانی اینترنتی http://arttomorrow.org مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است