عذرخواهی جان سینا از چین/ ببخشید که گفتم تایوان کشور است! | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۱

عذرخواهی جان سینا از چین/ ببخشید که گفتم تایوان کشور است!

جان سینا از مردم چین بابت استفاده از واژه کشور برای تایوان معذرت خواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا  به نقل از نشنال، جان سینا ستاره فیلم «سریع و خشمگین ۹» بابت این موضوع که از تایوان به عنوان یک کشور یاد کرد و این کارش موجب خشم سینماروها در بزرگترین بازار فیلم جهان یعنی چین شد، از هواداران فیلم هایش در این کشور عذرخواهی کرد.

سینا در اوایل ماه می در جریان دیدار مجازی با طرفداران فیلمش در تایوان از واژه کشور استفاده کرده بود. در آن ویدیو که مربوط به ۸ می امسال است، این بازیگر آمریکایی با هیجان از تایوان به عنوان نخستین کشوری که «سریع و خشمگین ۹» در آن نمایش داده می شود، یاد کرده بود.

علت خشم چینی ها این است که این کشور، تایوان را به عنوان بخشی از قلمرو خود و نه به عنوان یک کشور مستقل می شناسند.

جان سینا روز سه شنبه ۲۵ می به دنبال ایجاد یک خشم سراسری در فضای مجازی، یک ویدیوی عذرخواهی از خود منتشر کرد.

او در این ویدیو گفت: من درباره «سریع و خشمگین ۹» مصاحبه های بسیار زیادی انجام داده ام و در طی یکی از این مصاحبه ها اشتباهی انجام دادم.

بازیگر و کشتی گیر آمریکایی بدون آنکه از عبارت کشور در ویدیوی عذرخواهی خود استفاده کند، گفت: باید بگویم که برای من بسیار مهم است، من چین و مردم آن را خیلی دوست دارم و به آنها احترام می گذارم. بابت اشتباهم خیلی خیلی متاسف هستم و معذرت می خواهم.

این ویدیو از زمان انتشارش تا به این لحظه بیش از دو میلیون و چهارصد هزار بار بازدید شده است.

فیلم «سریع و خشمگین ۹» از روز ۲۱ می در چین اکران خود را آغاز کرده است، این فیلم در این بازار تا به این لحظه نزدیک به ۱۵۰ میلیون دلار فروش داشته است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است