روایتی از پشت پرده مفاسد اقتصادی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۱

روایتی از پشت پرده مفاسد اقتصادی

در جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» مستند «روزگار یک چهل ساله» با روایتی از پشت پرده مفاسد اقتصادی روی آنتن می‌رود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، بیست و هشتمین قسمت از فصل چهارم برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «روزگار یک چهل ساله» به کارگردانی امین قدمی روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.

مستند «روزگار یک چهل ساله»، روایتی از پشت پرده مفاسد اقتصادی و چگونگی شکل‌گیری آن است. این مستند تلاش کرده است با تحلیلی از پرونده فسادهای اقتصادی، راهکارهایی برای جلوگیری از آن و بهبود وضعیت نامناسب اقتصادی کشور بدهد.

در این مستند با چهره‌هایی نظیر احمد توکلی، علی پروین، مهدی هاشمی‌نسب، مهدی رحمانیان مدیر مسئول روزنامه شرق، سیف‌الله یزدانی مدیر مسئول عصر اقتصاد، مریم مجیبی مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن هنرمندان، کاظم پالیزدار رییس ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی نهاد ریاست جمهوری، داود امیریان نویسنده و … گفتگو شده است.

در این قسمت و پس از پخش مستند، میز کارشناسی برنامه با حضور فرید مدرسی و جواد موگویی برگزار می‌شود و در آن موضوع فساد اقتصادی و پرونده‌هایی که در این زمینه وجود دارد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این قسمت از برنامه روز سه‌شنبه چهار خردادماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه پنج خرداد ساعت ۸:۳۰ و جمعه هفت خرداد ساعت ۱۵ است.

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده نشده داخلی و خارجی در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد.

این برنامه با اجرای امین قدمی، کارگردانی محسن کریمیان و تهیه‌کنندگی یاسر فریادرس با آیتم‌هایی سه‌شنبه‌های هر هفته ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است