«عشق در روزهای کرونا» ادامه‌دار می‌شود/ قصه‌هایی حقیقی از زندگی کادر درمان | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۶
فرزاد هوشیار پارسیان در گفتگو با صبا:

«عشق در روزهای کرونا» ادامه‌دار می‌شود/ قصه‌هایی حقیقی از زندگی کادر درمان

تهیه‌کننده مجموعه 10 دقیقه‌ای «عشق در روزهای کرونا» از پخش 12 قسمت این مجموعه خبر داد و اعلام کرد که درصورت موافقت سازمان صداوسیما نسبت به تولید ادامه آن اقدام می‌کنیم.

فرزاد هوشیار پارسیان تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «عشق در روزهای کرونا» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا ضمن اشاره به پخش ۱۲ قسمت از این مجموعه از شبکه یک سیما گفت: «عشق در روزهای کرونا» به سفارش گروه اجتماعی شبکه یک سیما توسط موسسه رواق هنر پارسیان در ۲۰ قسمت تهیه و تولید شد و در نظر داریم با تایید سازمان صدا و سیما سایر قسمت‌ها را تولید کنیم.

وی درباره ایده ساخت این مجموعه تلویزیونی بیان کرد: : ایده اصلی ساخت این مجموعه توسط محسن معینی نویسنده و کارگردان تئاتر از سخنان مقام معظم رهبری در اسفندماه سال ۹۸ نشات گرفت.

پارسیان افزود: مقام معظم رهبری در اسفندماه ۱۳۹۸ از ایثار کادر درمان و فعالان جهادی که از حوزه علمیه برای غسل اموات کرونایی رفته بودند اشاره و به نوعی قصه‌ای از ایثار روایت کردند. در فروردین سال ۱۳۹۹ نیز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به ایثار کادر درمان در جنگ با ویروس کرونا به نکته‌ای اشاره و فرمودند کاش کسانی مانند شهید آوینی، قصه‌های ایثار در این ایام را روایت کنند که با این اشاره رهبری بر آن شدیم تا مجموعه تلویزیونی «عشق در روزهای کرونا» را بسازیم.

مدیر عامل موسسه رواق هنر پارسیان درباره قصه‌های مجموعه توضیح داد: قصه‌هایی حقیقی از زندگی ایثار و شهادت کادر درمان و کمک‌های مردم در مبارزه با این بیماری را در قالب روایت‌های کوتاه برای مردم ساخته‌ایم.

هوشیار خاطرنشان کرد: پس از اینکه روایت‌ها به دست گروه نویسندگان رسید، با مشورت این گروه و کارگردان تغییراتی را به همراه داشت و سعی کردیم به نوعی کوتاه در ۱۰ دقیقه از ایثار و عشق خدمت کادر درمان و مردم که داوطلبانه خدمت کردند، روایت کنیم.

تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی در انتها ضمن دعوت از مردم برای تماشای این مجموعه عنوان کرد: مجموعه تلویزیونی «عشق در روزهای کرونا» در ۲۰ قسمت ۱۰ دقیقه‌ای با موضوع روایت‌های کوتاه از ایثار در روزهای کرونا با روایت و اجرای سوگل طهماسبی، کاوه خداشناس، رحیم نوروزی، مریم سعادت، سپیده خداوردی، پرویز فلاحی پور، بهروز رضوی و روایتی از حسین یکتا از شبکه یک سیما در حال پخش است و مردم می‌توانند از سایت تلوبیون نیز به تماشای روایت‌های پخش شده بپردازند.

این مجموعه هر روز ساعت ۱۳:۳۰ و ۱۷:۴۰ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است