گوینده «راه شب» رادیو بر اثر مرگ مغزی درگذشت/ پیکر وی فردا تشییع می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۳۰
صبا خبر می‌دهد؛

گوینده «راه شب» رادیو بر اثر مرگ مغزی درگذشت/ پیکر وی فردا تشییع می‌شود

ان‌شاالله نی‌زن حسینی گوینده خبر رادیو و تلویزیون امروز دوشنبه سوم خرداد درگذشت و فردا در قطعه هنرمندان به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، امروز دوشنبه سوم خردادماه ۱۴۰۰ ان‌شا الله نی‌زن حسینی گوینده رادیو و تلویزیون پس از ۲ ماه کما بر اثر مرگ مغزی درگذشت.

ندا نی‌زن حسینی دختر ان‌شالله نی‌زن حسینی درباره وضعیت پدر خود در ۲ ماه گذشته و علت فوت این گوینده گفت: پدر سال‌ها دیابت داشتند و به همین علت دچار مشکلات کلیوی و در بیمارستان بستری شدند. در نهایت با وجود اینکه ۲ ماه گذشته را پدر در کما بودند، اما در جنگ با شرایط بیماری خود دچار ایست قلبی و مرگ مغزی شدند.

به گفته دختر نی‌زن حسینی، با توجه به هماهنگی‌هایی که با روابط‌عمومی سازمان صدا و سیما شده است، فردا چهارم خرداد حوالی ساعت ۸ ان‌شاالله نی‌زن حسینی گوینده رادیو و تلویزیون در قطعه هنرمندان به خاک سپرده می‌شود و به دلیل شرایط بیماری کرونا در کشور یک مراسم خصوصی برگزار خواهد شد.

خبرگزاری صبا درگذشت این هنرمند را به خانواده ایشان و جامعه رسانه ای تسلیت عرض می کند.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/

یک نظر

  • انا لله و انا الیه راجعون/ تسلیت به اهالی محترم رادیو                                                                                                                   امشب که بعد از نیمه شب با این خبر مواجه شدم هم خیلی متاثر شدم و هم به یکباره خاطرات بیش از 30 سال قبل در دهه 60 برایم زنده شد. شادروان نی‌زن حسینی از جمله گویندگان و مجریان برنامه زنده و وزین «راه شب» رادیو در آن سالها بودند که همچنین به خاطر گویندگی بخش های خبری رادیو هم گوینده شناخته شده ای بودند. خوب خاطرم هست در یکی از روزهای سال 1366 که برای تحویل هدایای تعیین شده توسط اینجانب برای برندگان مسابقه تلفنی راه شب به پخش رادیو سراسری در جام جم مراجعه کرده بودم توسط یکی از بزرگواران رادیو برای اولین بار در اطاق هماهنگی پخش رادیو با چهره مرحوم آقای نی‌زن حسینی از نزدیک آشنا شدم و همچنین آن بزرگوار این حقیر را هم به ایشان معرفی کردند. صدای باصلابت و گیرا و دلچسبی داشتند. خدا رحمت شان کند. با سپاس - شنونده پروپاقرص قدیمی رادیو