«گیلان عصر قاجار در عکس‌های دیمیتری ارماکوف» نقد و بررسی می‌شود

به گزارش خبرنگار ادبیات صبا، به مناسبت هفته میراث فرهنگی، فردا سه‌شنبه چهارم خردادماه ساعت 13 الی 15 مراسم رونمایی از کتاب «گیلان عصر قاجار در عکس‌های دیمیتری ارماکوف» به صورت مجازی برگزار می‌شود.

این کتاب که با کوشش مهرداد اسکویی و هادی میرزانژاد موحد در نشر فرهنگ ایلیای رشت به چاپ رسیده، مجموعه‌ای از عکس‌های دیده نشده گیلان است که در دوران قاجار با دوربین دمیتری ارماکوف عکاس گرجی به ثبت رسیده است.

در این نشست که با حضور گئورگی ساخلت خوتسیشویلی رایزن فرهنگی گرجستان به صورت آنلاین برگزار می‌شود، مصیب امیری رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، مهرداد اسکویی، هادی میرزانژاد موحد، علیرضا قلی‌نژاد پیربازاری معاون فناوری و کاربردی‌سازی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، احمد چایچی امیرخیز عضو هیات علمی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و هومن یوسفدهی پژوهشگر تاریخ، ادبیات و گیلان‌شناس و رییس موزه خوشنویسی ایران حضور دارند.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نشانی https://www.skyroom.online/ch/richt.dtp/public در اسکای روم و آپارات پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری به نشانی richt@ و اینستاگرام این پژوهشگاه به نشانی richt@ در نشست نقد و بررسی کتاب «گیلان عصر قاجار در عکس های دیمیتری ارماکوف» شرکت کنند.

شرکت برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/