طبق نظر پزشک در بیمارستان بستری شدم/ توصیه به کسانی که در راه پیوند کلیه هستند | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۲
اکبر عبدی با صبا مطرح کرد؛

طبق نظر پزشک در بیمارستان بستری شدم/ توصیه به کسانی که در راه پیوند کلیه هستند

اکبر عبدی که چند روزی‌ست برای چکاپ در بیمارستان بستری شده است، درباره وضعیت بیماری خود توضیحاتی ارایه داد.

اکبر عبدی بازیگر پیشکسوت کشورمان که چند روزی است برای چکاب به بیمارستان مراجعه کرده است، باتوجه به اخباری که درباره بستری شدنش در رسانه‌ها منتشر شده و اینکه در حال حاضر سریال جدید «روزهای آبی» با حضور این بازیگر در شبکه پنج سیما در حال پخش است، در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا پیرامون حال کنونی خود و این سریال توضیحاتی را ارایه داد.

این بازیگر پیشکسوت درباره بیماری خود گفت: دلیل مراجعه‌ام به بیمارستان این است که چهار سال است پیوند کلیه شده‌ام و زیر نظر دکتر عطایی‌پور هستم، هر دو یا سه ماه یک بار باید برای چک‌آپ مراجعه کنم.

عبدی افزود: مقداری تب خفیف داشتم، دکتر تشخیص داد که باید حتما بستری شوم، زیرا ممکن است عفونتی وجود داشته باشد، به همین دلیل چند روزی بستری شدم و آنتی بیوتیک مصرف می‌کنم، خدا را شکر می‌کنم که حالم بسیار بسیار خوب است و امروز یا فردا مرخص می‌شوم.

وی ضمن تشکر از همه مردم اظهار کرد: از همه دوستانی که به دلیل بیماری مشابه بیماری من نگران بودند، همه انسان‌های شریفی که خصوصا در شب‌های لیله القدر و ماه رمضان برایم دعا کردند، از همه تشکر می‌کنم و دست همه آن‌هایی که به نوعی بنده را فراموش نکرده‌اند، می‌بوسم و برای همه‌شان آرزوی سلامتی می‌کنم.

این هنرمند پیشکسوت خاطرنشان کرد: به دوستانی که در راه پیوند هستند حتما توصیه می‌کنم که اصلا نترسید و به خدا توکل کنید، خیلی خیلی مخلصیم و از همه اهالی روستای براگور رو به روی امامزاده هاشم جاده رشت، از همه تک تک تشکر می‌کنم و می‌خواهم از ما گذشت کنند که با عوامل این مدت مزاحم‌شان بودیم، به امید دیدار. اگر خدا خواست و افتخار پیدا کردم که در کارهای دیگر در خدمت‌تان باشم دست همه‌تان را می‌بوسم.

بازیگر «جنس لطیف» درباره سریال «روزهای آبی» بیان کرد: حدود ۱۰ شب است که از طریق شبکه پنج، سریالی به اسم «روزهای آبی» در حال پخش است و چه قدر خوب است که شبکه پنج این چنین سریال شاد و مفرحی را برای شب‌های بهاری و برای خانواده‌های ایرانی تدارک دیده است.

عبدی عنوان کرد: از مدیر این شبکه سعید اشناب خیلی تشکر می‌کنم، بابت شرایطی که به وجود آوردند تا این سریال خوب و خانوادگی ساخته شود، از تهیه‌کننده، کارگردان و همه عوامل سریال تشکر می‌کنم.

وی در پایان مطرح کرد: از زمستان ۹۹ تا اوایل ۱۴۰۰ و همین الان که من با شما صحبت می‌کنم، یعنی خردادماه، بچه‌ها زحمت کشیدند، از همه این دوستان تک تک علی‌الخصوص نادر سلیمانی عزیز، امیر غفارمنش دوست داشتنی و ویدا جوان و فریبا متخصص و همه دوستان بازیگر دیگر تشکر می کنم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است