پخش همزمان «زیرخاکی ۲» از ۸ خرداد در شبکه تماشا/ «دودکش» دوباره روی آنتن می‌رود | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۸

پخش همزمان «زیرخاکی ۲» از ۸ خرداد در شبکه تماشا/ «دودکش» دوباره روی آنتن می‌رود

مجموعه‌های «زیرخاکی 2» و «دودکش» به جدول پخش برنامه‌های شبکه تماشا اضافه می‌شوند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه تماشا، مجموعه‌های «زیرخاکی ۲» و «دودکش» به جدول پخش برنامه‌های این شبکه اضافه می‌شوند. فصل دوم سریال طنز «زیرخاکی ۲» از بامداد روز هشتم خرداد ماه، ساعت ۲۴ از این شبکه پخش خواهد شد و در ساعات ۶ و ۱۲ هم بازپخش می‌شود.

مجموعه «زیرخاکی ۲» به طور همزمان و همراه با پخش از شبکه یک سیما، روی آنتن شبکه تماشا هم می‌رود و تا پیش از آغاز فصل دوم این مجموعه، از بامداد پنجم خردادماه، خلاصه‌ای از فصل اول مجموعه زیرخاکی در سه قسمت از شبکه تماشا پخش خواهد شد.

سریال «دودکش» نیز از فردا، سه شنبه ۴ خردادماه در ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه تماشا خواهد رفت و در ساعات ۴، ۱۰ و ۱۶ بازپخش این مجموعه از همین شبکه پخش می‌شود. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پخش این مجموعه تا آغاز فصل دوم مجموعه «دودکش» ادامه خواهد داشت و بدین ترتیب دو فصل این مجموعه پرمخاطب و جذاب به صورت متوالی از شبکه تماشا پخش می‌شود.

همچنین بعد از پایان مجموعه «احضار»، بامداد روز سه‌شنبه چهارم خردادماه ساعت ۲۴، پشت صحنه این مجموعه روی آنتن شبکه تماشا خواهد رفت، بینندگان شبکه تماشا در ساعات ۶ و ۱۲ روز سه‌شنبه می‌توانند تماشاگر بازپخش پشت صحنه این مجموعه باشند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است