«قصه دوتا لاک‌پشت تنها» که به امید پیدا کردن دوست به آن‌سوی تپه می‌روند

به گزازش صبا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کتاب دو زبانه‌ (فارسی و انگلیسی) «قصه‌ دو تا لاک‌پشت تنها» به نویسندگی مصطفی رحماندوست ازسوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.

این کتاب همان‌گونه که از اسمش پیداست داستان دو لاک‌پشت تنهاست، آقا لاک‌پشت و خانم‌لاک‌پشت. که هرکدام در یک سوی تپه‌ای زندگی می‌کنند و سرانجام یک روز تصمیم می‌گیرند به امید پیدا کردن دوستی برای خود از تپه بالا بروند و آن سوی تپه را جست‌وجو کنند.

«قصه‌ دو تا لاک‌پشت تنها» روشی است برای قصه‌گویی و بازی با دست‌ها. در این قصه، یک دست شما یک لاک‌پشت و دست دیگرتان لاک‌پشت دیگر می‌شود. شاید زانویتان هم تپه باشد.

با استفاده از این کتاب به سادگی می‌توان یک نمایش جذاب و شاد را با کودکان تجربه و به تقویت قوه‌ تخیل آن‌ها کمک کرد.

کتاب دو زبانه (فارسی و انگلیسی) «قصه‌ دو تا لاک‌پشت تنها» با تصویرگری علیرضا گلدوزیان و ترجمه‌ شقایق قندهاری نخستین بار در سال ۱۳۸۹ منتشر و چاپ سوم آن در اواخر سال ۱۳۹۹ با شمارگان ۲هزار ۵۰۰ نسخه بازنشر شد.

این کتاب در ۲۸ صفحه تمام رنگی برای گروه سنی نوخوان (۷+) با قیمت ۱۰هزار تومان تجدید چاپ شده و در فروشگاه اینترنتی کانون به نشانی shop.kpf.ir و مراکز عرضه کتاب و محصولات فرهنگی کانون در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/