«قصه دوتا لاک‌پشت تنها» که به امید پیدا کردن دوست به آن‌سوی تپه می‌روند | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۸

«قصه دوتا لاک‌پشت تنها» که به امید پیدا کردن دوست به آن‌سوی تپه می‌روند

کتاب دو زبانه‌ «قصه‌ دو تا لاک‌پشت تنها» مصطفی رحماندوست به همت انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.

به گزازش صبا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کتاب دو زبانه‌ (فارسی و انگلیسی) «قصه‌ دو تا لاک‌پشت تنها» به نویسندگی مصطفی رحماندوست ازسوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.

این کتاب همان‌گونه که از اسمش پیداست داستان دو لاک‌پشت تنهاست، آقا لاک‌پشت و خانم‌لاک‌پشت. که هرکدام در یک سوی تپه‌ای زندگی می‌کنند و سرانجام یک روز تصمیم می‌گیرند به امید پیدا کردن دوستی برای خود از تپه بالا بروند و آن سوی تپه را جست‌وجو کنند.

«قصه‌ دو تا لاک‌پشت تنها» روشی است برای قصه‌گویی و بازی با دست‌ها. در این قصه، یک دست شما یک لاک‌پشت و دست دیگرتان لاک‌پشت دیگر می‌شود. شاید زانویتان هم تپه باشد.

با استفاده از این کتاب به سادگی می‌توان یک نمایش جذاب و شاد را با کودکان تجربه و به تقویت قوه‌ تخیل آن‌ها کمک کرد.

کتاب دو زبانه (فارسی و انگلیسی) «قصه‌ دو تا لاک‌پشت تنها» با تصویرگری علیرضا گلدوزیان و ترجمه‌ شقایق قندهاری نخستین بار در سال ۱۳۸۹ منتشر و چاپ سوم آن در اواخر سال ۱۳۹۹ با شمارگان ۲هزار ۵۰۰ نسخه بازنشر شد.

این کتاب در ۲۸ صفحه تمام رنگی برای گروه سنی نوخوان (۷+) با قیمت ۱۰هزار تومان تجدید چاپ شده و در فروشگاه اینترنتی کانون به نشانی shop.kpf.ir و مراکز عرضه کتاب و محصولات فرهنگی کانون در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است