فروش مجموعه فیلم‌های «اره» از یک میلیارد دلار گذشت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۶

فروش مجموعه فیلم‌های «اره» از یک میلیارد دلار گذشت

با فروش 4.5 میلیون دلاری فیلم ترسناک «مارپیچ» که نهمین قسمت از سری فیلم های «اره» است، مجموع فروش این فرنشایز از یک میلیارد دلار گذر کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا  به نقل از ورایتی، در یک رویداد مهم مربوط به گیشه، فروش مجموعه فیلم های ترسناک «اره» در سرتاسر جهان از یک میلیارد دلار گذشت.

فیلم ترسناک «مارپیچ» جدیدترین اثر از مجموعه فیلم های «اره» در این آخر هفته در گیشه آمریکای شمالی ۴٫۵ میلیون دلار و در فراسوی آمریکا نیز ۲٫۶۷ میلیون دلار فروش داشت و به این ترتیب رقم فروش مجموعه ۹ فیلمی «اره» به عدد یک میلیارد و ۷۹۹ هزار دلار رسید.

مهم بودن این مساله از آن جهت است که بودجه تولید فیلم های «اره» در حد ناچیز یعنی بین ۱ تا ۲۰ میلیون دلار است و به همین دلیل فروش فوق العاده فیلم برای سازندگان این اثر لذت بخش تر شده است.

ضمنا اغلب اوقات فیلم های «اره» در بین منتقدان و حتی مردم هم واکنش خوبی دریافت نمی کند، ۹ فیلم «اره» در تارنمای «راتن تومیتوز» به صورت میانگین امتیاز ۳۰ درصد را دریافت کرده اند.

در فیلم «مارپیچ» کریس راک و ساموئل ال. جکسون حضور دارند. فروش این فیلم تا به امروز در سرتاسر جهان به عدد ۲۲٫۵ میلیون دلار رسیده است.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است