شبکه العالم انتخابات ریاست جمهوری سوریه را رصد می‌کند | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۱

شبکه العالم انتخابات ریاست جمهوری سوریه را رصد می‌کند

برنامه ترکیبی «صدی سوریا» با نام فارسی «پژواک سوریه»، انتخابات ریاست جمهوری سوریه را با حضور کارشناسان و مسئولان سوریه تحلیل می‌کند.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، با شروع انتخابات ریاست جمهوری در کشور سوریه، برنامه جدید «صدی سوریا» به تشریح بیوگرافی و سابقه فعالیت‌های سیاسی نامزدهای انتخاباتی، اهداف، برنامه‌ها و شعارهای انتخاباتی آنان خواهد پرداخت.

احمد منیر مشاور در دولت سوریه، نمیر الغانم سفیر سوریه در الجزایر، باسل خراط رییس حزب جوانان عربی سوریه از جمله کارشناسان مهمان در این برنامه هستند که به تحلیل مسائل انتخاباتی خواهند پرداخت.

این برنامه همچنین با برخی از نمایندگان مجلس سوریه، فرمانداران و استانداران، نویسنده‌ها و تحلیلگران سیاسی سوریه و نیز مردم عادی سوریه درباره انتخابات گفتگو خواهد کرد.

گزارش‌های مردمی از استان‌ها و شهرهای مختلف سوریه و مصاحبه با شهروندان سوریه درباره انتخابات و رصد محتوایی موضوعات انتخاباتی شبکه اجتماعی سوریه از جمله توییتر و اینستاگرام نیز از بخش‌های دیگر این برنامه است.

انتخابات ریاست جمهوری سوریه در سفارتخانه‌ها، کنسولگری‌ها و نمایندگی‌های دیپلماتیک سوریه در کشورهای مختلف آغاز شده و در کشورهایی چون استرالیا، ژاپن، چین، مالزی، اندونزی، پاکستان، هند، عمان، ایران، ارمنستان، قبرس، عراق، اردن، روسیه، بلاروس، امارات و لبنان در حال برگزاری است. این انتخابات پنجم خرداد در تمام شهرها و استان‌های سوریه به صورت عمومی برگزار خواهد شد.

برنامه «صدی سوریا» تولید دفتر شبکه العالم در دمشق، امشب ساعت ۲۲ به وقت تهران به مدت ۲۵ دقیقه روی آنتن شبکه العالم خواهد رفت.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است