رادیو صبا به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر چهار ویژه برنامه را روی آنتن می‌برد | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۳

رادیو صبا به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر چهار ویژه برنامه را روی آنتن می‌برد

روز دوشنبه سوم خرداد رادیو صبا در برنامه‌ای «عصر صبا»، «صباهنگ»، «خاطره خاكریز» و «رادیو شصت» به گرامی‌داشت سالروز آزادی خرمشهر می‌پردازد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، شبکه رادیویی صبا روز دوشنبه سوم خرداد در برنامه‌های «عصر صبا»، «صباهنگ»، «خاطره خاکریز» و «رادیو شصت» به گرامی‌داشت سالروز آزادی خرمشهر می‌پردازد.

«عصر صبا» برنامه زنده عصرگاهی رادیو صباست که با رویکرد طنز به موضوعات مختلف فردی و اجتماعی می‌پردازد.

آزاده شاهرخ مهر تهیه کننده این برنامه درباره گرامی‌داشت سالروز آزادی خرمشهر گفت: ما تلاش می‌کنیم در این برنامه با آیتم «خاطره‌بازی»، ارتباط با گزارشگر خرمشهر و گفتگو با یکی از هنرمندان این عرصه با زنده کردن خاطرات آن روزها به گرامی‌داشت سوم خرداد و سالروز آزادی خرمشهر بپردازیم. «عصر صبا» از شنبه تا چهارشنبه هر روز ساعت ۱۷ به صورت زنده با اجرای مهدی پر راهی آنتن می‌شود.

وی ادامه داد: «رادیو شصت» که برنامه‌ای برای دهه شصتی‌هاست با پخش ترانه‌ها و سرودهای روزهای آزادی خرمشهر به گرامی‌داشت این روز می‌پردازد. «رادیو شصت» از شنبه تا چهار شنبه هر روز ساعت ۱۵:۳۰ به تهیه کنندگی نسیم السادات صباغان از رادیو صبا پخش می‌شود.

شاهرخ مهر درباره دیگر برنامه رادیو صبا توضیح داد: «خاطره خاکریز» برنامه دفاع مقدسی که به روایت خاطرات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می‌پردازد که به صورت ویژه با روایت خاطرات روزهای آزادی خرمشهر از زبان سید مرتضی میریان از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به گرامی‌داشت این روز می‌پردازد. این برنامه به تهیه کنندگی زینب برومند هر شب شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۳ به مدت ۱۵ دقیقه از رادیو صبا پخش می‌شود.

این تهیه‌کننده در پایان خاطرنشان کرد: برنامه موسیقی محور «صباهنگ» با پخش ترانه‌های خاطره‌انگیز روزهای آزادی خرمشهر سالروز آزادی خرمشهر را به مخاطبان تبریک می‌گوید. «صباهنگ» هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ به تهیه گنندگی غلامرضا عزتی و اجرای فریبا باقری راهی به صورت زنده راهی آنتن صبا می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است