«اف ام ۱۰۲» اطلاعات پزشکی شما را می‌سنجد/ رقابت ۲ نفره‌ای شرکت‌کنندگان | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۸

«اف ام ۱۰۲» اطلاعات پزشکی شما را می‌سنجد/ رقابت ۲ نفره‌ای شرکت‌کنندگان

شبکه رادیویی سلامت، مسابقه «اف ام ۱۰۲» را از شنبه تا پنجشنبه ساعت 10:05 از موج اف ام ردیف ۱۰۲ پخش می‌کند. در این مسابقه سوالات پزشکی از شنوندگان پرسیده می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، مسابقه «اف ام ۱۰۲» کاری از گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت هر روز ساعت ۱۰ و پنج دقیقه با ۲ شرکت‌کننده روی آنتن می‌رود. تهیه‌کنندگی این مسابقه را مرتضی میلانی و اجرای آن را فیروزه آدابی برعهده دارد. کسانی که بالاترین امتیاز هفته را دارند در روز فینال با هم رقابت می‌کنند و نهایتا یک نفر برنده مسابقه در هفته خواهد بود.

فیروزه آدابی درباره این مسابقه توضیح داد: این مسابقه در حدود ۱۴ سال روی آنتن رادیو سلامت است که از قدیمی‌ترین برنامه‌های این شبکه محسوب می‌شود و ساعت پخش آن هم تغییر نکرده است، به همین دلیل بعد از یک دهه و اندی این برنامه شنوندگان پر و پا قرص خودش را دارد که ارتباط خوبی با برنامه برقرار کرده‌اند. در «اف ام ۱۰۲» سوالات پزشکی از شنوندگان پرسیده می‌شود. البته سوالات علمی و کاربردی است و دانستن آن برای زندگی مردم بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تحصیلات من در شاخه علوم پزشکی کمک زیادی به اجرایم در برنامه کرده و هدف این است که بتوانیم اطلاعات صحیح پزشکی کاربردی را در اختیار شنوندگان بگذاریم. در سال‌های گذشته خودم نویسنده و سردبیر برنامه بودم و در حال حاضر گوینده هستم اما برایم جای خوشحالی دارد که مسابقه «اف ام ۱۰۲» در میان شنوندگان شناخته شده است و مردم ارتباط خوبی دارند. این مسابقه جذابیت‌های زیادی دارد و پیام‌های آموزشی بسیار زیادی را منتقل می‌کند که مردم با رعایت آن‌ها می‌‌توانند به سلامتی خود کمک کنند. اگر شما هم می‌خواهید در این مسابقه شرکت کنید به سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۲ پیامک بزنید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است