وقتی از سرمایه‌گذار مطمئن شدم ساخت فیلم را شروع می‌کنم/ بازنویسی فیلمنامه اجتماعی | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۴
رایا نصیری در گفتگو با صبا:

وقتی از سرمایه‌گذار مطمئن شدم ساخت فیلم را شروع می‌کنم/ بازنویسی فیلمنامه اجتماعی

رایا نصیری از ساخت فیلم سینمایی جدید خود خبر داد و تاکید کرد که درحال مذاکره با سرمایه‌گذار موردنظرش است.

رایا نصیری مستندساز در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا  درباره کارهای جدید خود چنین اطلاع رسانی کرد: آخرین کارم در سینما، فیلم سینمایی «دژاوو» بود که چهار سال پیش در هنروتجربه اکران شد و این روزها هم مستند «بچه های محله شیرآباد» را در زاهدان به پایان رسانده ام.

وی افزود: من سینما را از سینمای داستانی آغاز کردم زیرا قصه‌گویی را دوست دارم اما دغدغه سینمای مستند برایم حکم مهم‌تری دارد و احساس رضایت بیشتری در حوزه تخصصم به من دست می‌دهد.

کارگردان فیلم «دژاوو» درباره کارهای جدیدش اعلام کرد: فیلمنامه‌ای را آماده دارم که در حال بازنویسی نهایی آن هستم. این کار یک اثر اجتماعی خواهد بود که نام قطعی‌اش هنوز مشخص نیست. هم‌زمان مشغول مذاکراتی هستم تا با سرمایه‌گذار به توافق برسم و از این کار حمایت شود. البته باید گفت این ۲ سال کرونایی، فراز و نشیب‌های زیادی به وجود آورد به همین دلیل در انتظار شرایط امنی هستیم تا کارمان را شروع کنیم.

این مستند‌ساز درباره جزییات اثر جدیدش خاطرنشان کرد: این فیلم اجتماعی است و چند لوکیشن را برای فیلمبرداری بازدید کرده‌ام تا بهترین انتخاب را داشته باشم. درباره سرمایه‌گذار ذکر یک نکته را ضروری می‌دانم که تجربه «دژاوو» باعث شده تا زمانی که نسبت به سرما‌یه‌گذار خود اطمینان خاطر و اشتراک نظر نداشته باشم اقدام به ساخت نکنم چون نمی‌خواهم اشتباه های گذشته ام را تکرار کنم.

نصیری در پایان درباره وضعیت مستندسازی در کشور اعلام کرد: وضعیت مستندسازی در کشورمان شاید نسبت به گذشته رو به بهبود باشد اما متاسفانه باتوجه به نیاز جامعه، این روند به کندی پیش می‌رود، البته نمی‌توان نادیده گرفت که وضعیت مستندسازی با گذشته تفاوت آشکاری پیدا کرده است که امیدوارم رنج ما را در این مسیر کم‌تر کند و حامیان بیشتری در این راستا همراه‌مان شوند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    100/867/118/000
  • بی‌بدن
    22/358/841/000
  • سال گربه
    10/639/228/500
  • آپاراتچی
    3/809/166/500
  • پرویز خان
    3/135/337/000
  • نوروز
    2/746/203/000
  • ایلیا جستجوی قهرمان
    2/310/894/500
  • آسمان غرب
    2/022/378/500