«ماه در تکه‌ آینه» به اکران رسید/ مستندی از پشت‌صحنه «شبی که ماه کامل شد» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۱۴

«ماه در تکه‌ آینه» به اکران رسید/ مستندی از پشت‌صحنه «شبی که ماه کامل شد»

فیلم مستند «ماه در تکه آینه» در سینماهای هنروتجربه روی پرده می‌رود.
به گزارش صبا، «ماه در تکه آینه» عنوان مستند پشت‌صحنه‌ فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» است که از جمعه هفتم خرداد در سینماهای هنر و تجربه اکران خواهد شد.
الهام حسامی کارگردان مستند «ماه در تکه‌آینه» با همراهی نرگس آبیار، الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فرشته صدرعرفایی، شبنم مقدمی، پدرام شریفی، امین میری، آرمین رحیمیان و بانیپال شومون به چگونگی ساخته شدن فیلم «شبی که ماه کامل شد»، از شکل‌گیری ایده تا پایان فیلمبرداری و بازتاب‌های جهانی آن پرداخته است. همچنین در این فیلم با شخصیت‌های واقعی در خانواده‌ فائزه منصوری گفتگو می‌شود.
«ماه در تکه‌آینه» دومین همکاری الهام حسامی با نرگس آبیار است. او پیشتر مستند پشت‌صحنه‌ فیلم‌ سینمایی «نفس» را با عنوان «هم‌نفسان» ساخته است. حسامی علاوه بر این آثار، تصویربرداری و ساخت چهار مستند پشت صحنه از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و ساخت بیش از ۱۰ مستند را در کارنامه‌ خود دارد.
فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۹۸ بود که در سی‌ و هفتمین جشنواره‌ ملی فیلم فجر نیز موفق به دریافت ۶ سیمرغ بلورین از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شده است.
عوامل فیلم مستند «ماه در تکه‌آینه» عبارتند از کارگردان: الهام حسامی، تدوین: شهروز توکل، صداگذار: عرفان یزدی، موسیقی: محمد بختیاری، تصویربرداران: مهدی آزادی‌ و طاها آبیار، تصویربردار پشت صحنه: الهام حسامی، صدابردار: عبدالله حیدری، مشاور رسانه‌ای: مهسا همتی، اصلاح رنگ و نور: مرکز گسترش فناوری سینمایی مجد، تهیه شده در هفت هنر ماندگار.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است