حل مشکلات سریال «احضار»/ قسمت آخر حتما امشب پخش می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۰
صبا پیگیری کرد؛

حل مشکلات سریال «احضار»/ قسمت آخر حتما امشب پخش می‌شود

جابه‌جایی چندباره روز پخش آخرین قسمت سریال «احضار» این سوال را به وجود می‌آورد که آیا امشب اول خردادماه قسمت جدید این سریال به پخش شبکه یک می‌رسد یا خیر؟

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، ۲۴ اردیبهشت‌ماه بود که خبری مبنی بر پخش آخرین قسمت سریال ماه رمضانی «احضار» در روز جمعه ۳۱ اردیبهشت‌ماه منتشر شد که نشان از نیمه‌کاره ماندن سریال و ضبط نشدن قسمت‌های پایانی این سریال داشت.

پس از انتشار این خبر، علیرضا افخمی کارگردان «احضار» با انتشار ویدیویی درباره علت تاخیر در پخش قسمت پایانی این سریال توضیحاتی ارایه داد و این تعویق در پخش را ابتلای چندین تن از عوامل سریال به بیماری کرونا به ویژه سه بازیگر اصلی کار یعنی آرش مجیدی، آدرینا صادقی و سعیده عرب عنوان کرد.

گرچه قرار بود شب گذشته ۳۱ اردیبهشت‌ماه قسمت پایانی سریال روی آنتن شبکه یک برود، با توجه به خبر دقیقه نودی سیمافیلم و برخلاف آخرین صحبت‌های علیرضا افخمی کارگردان سریال، قسمت پایانی «احضار» به پخش نرسید و خلاصه‌ای از قسمت‌های آخر این سریال روی آنتن شبکه یک سیما رفت.

حال قرار است قسمت پایانی این سریال به دلیل مدت زمان بیش از ۹۰ دقیقه‌ای که دارد، در دو قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در روزهای شنبه و یکشنبه روی آنتن شبکه یک سیما رود اما با توجه به این جابه‌جایی‌ها در زمان پخش آخرین قسمت سریال «احضار» گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر نرسیدن دوباره قسمت‌های پایانی این سریال وجود دارد و آیا درنهایت فردا شب این سریال به پایان می‌رسد؟

محمودرضا تخشید تهیه‌کننده این سریال در گفتگو با خبرنگار صبا در پاسخ به این پرسش، از پخش حتمی قسمت‌های پایانی سریال «احضار» در امشب یکم و فردا دوم خردادماه خبر داد و عنوان کرد مشکلی برای پخش قسمت‌های آخر این سریال وجود ندارد.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است