جلوی دوربین «ماده پنج» هستم/ مذاکره با سریالی ۱۰ قسمتی | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۶
مهران رجبی در گفتگو با صبا:

جلوی دوربین «ماده پنج» هستم/ مذاکره با سریالی ۱۰ قسمتی

«ماده پنج» عنوان فیلمی تلویزیونی است که مهران رجبی بازی در آن را از 25 اردیبهشت آغاز کرده است.

مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره کار جدید خود چنین اطلاع رسانی کرد: «ماده پنج» عنوان فیلمی تلویزیونی است که ۲۵ اردیبهشت بازی در آن را آغاز کرد‌‌ه‌ام. این فیلم تلویزیونی را کمال مقدم کارگردانی می‌کند.

وی افزود: رامین راستاد، رابعی اسکویی، بهنوش بختیاری و… از جمله بازیگرانی هستند که در این کار با آنها همبازی هستم. این فیلم که در ورامین جلوی دوربین رفته، درباره پیشرفت‌های دانشجویان در عرصه‌های مختلف علمی است. در این تله، من نقش یک استاد دانشگاه را بازی خواهم کرد.

این بازیگر ادامه داد: «اسپینجر» و «روزهای آبی» دو سریال دیگر هستند که من در آن بازی داشته‌ام و هم اکنون آماده پخش است. البته برای حضور در سریالی ۱۰ قسمتی نیز مذاکراتی انجام داده‌ام که به محض نهایی شدن رسانه‌ای خواهم کرد.

رجبی در پایان خبر خود آورد: سریال «روزهای آبی» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی دیگری کاریست که در آن حضور دارم و در حال پخش از شبکه پنج سیما است.

«روزهای آبی» درباره خانواده‌ای است که در شرایط مالی سخت قرار می‌گیرند و مجبور می‌شوند تا در روستایی ساکن شوند و ارتباط آن‌ها با اهالی روستا ماجرایی کمدی و تا حدودی فانتزی را پدید می‌آورد. زندگی خانواده‌ای‌ که با توجه به مشکلات مالی پدر و فرار از طلبکارها، مجبور به تجربه زندگی در روستای مادری‌شان می‌شوند و این آغاز چالش‌های تلخ و شیرین آن‌ها در روستا است.

انتهای یپام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است