آلبوم «رخص» وارد بازار موسیقی شد/ خرید از سایت بیب تیونز | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۰

آلبوم «رخص» وارد بازار موسیقی شد/ خرید از سایت بیب تیونز

آلبوم موسیقی «رخص» با صدا و آهنگسازی جلیل شعاع و همراهی مجموعه فرهنگی هنری عمارت روبرو وارد بازار موسیقی شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی هنری عمارت روبرو، آلبوم موسیقی «رخص» کاری به تهیه‌کنندگی، آهنگسازی و تنظیم‌کنندگی جلیل شعاع است که با همراهی مجموعه فرهنگی هنری عمارت روبرو وارد بازار موسیقی شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

جلیل شعاع خواننده گروه که زاده سال ۱۳۵۹ در شهر رشت است هم‌اکنون به عنوان جراح عمومی و فوق تخصص جراحی کولورکتال در زادگاهش مشغول طبابت است با این حال طبابت او را از دنیای موسیقی و عالم هنر دور نکرده است. او نخستین آلبوم رسمی خود با نام «کو؟» را سال ۱۳۹۶ روانه بازار موسیقی کرده و این آلبوم دومین اثر حرفه‌ای منتشر شده از او است.

آلبوم موسیقی «رخص» شامل ۱۰ قطعه موسیقیایی است. عوامل تهیه این آلبوم، جلیل شعاع به عنوان خواننده و نوازنده گیتار آکوستیک، گیتار الکتریک و سینتی سایزر، پیمان حاتمی، نوازنده گیتار الکتریک، گیتار آکوستیک، پیانو و کیبورد، همخوان و طراحی صداهای الکترونیک و همچنین بردیا امیری نوازنده درامز، آتنا اشتیاقی نوازنده ویولونسل، مانی مزکی نوازنده ترومبون هستند.

از دیگر عوامل این آلبوم می‌توان به علیرضا میرآقا نوازنده ترومپت، سهیل پیغمبری کلارینت، پدرام فریوسف ویولن و ویولا، سردار سرمست آکاردئون، هومن نامداری ساکسفون، شقایق صادقیان فلوت، مهرداد علیزاده پرکاشن، امیرحسین فرخنده ساکسفون، علیرضا ملک زاده ترومبون و یاسمن چکاد به عنوان همخوان قابل اشاره هستند.

مهداد اسلامی نوازنده بانجو و پیمان حاتمی که مهندسی صدا و میکس و مستررا عهده‌دار است از دیگر عومل این اثر موسیقیایی هستند که گروه را همراهی می‌کنند.

علاقه‌مندان موسیقی می‌توانند از طریق سایت بیب تیونز به صورت آنلاین این آلبوم را خریداری کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است