فیلم «در مدت معلوم» سه‌گانه می‌شود/ تغییر کارگردان و حضور بازیگران جدید | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۲
محسن جاهد در گفتگو با صبا:

فیلم «در مدت معلوم» سه‌گانه می‌شود/ تغییر کارگردان و حضور بازیگران جدید

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «در مدت معلوم» از ساخت قسمت دوم با داستانی متفاوت و بازیگرانی جدید خبر داد.

محسن جاهد تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود گفت: به زودی پیش‌تولید فیلم سینمایی «در مدت معلوم ۲» که قسمت اول آن را وحید امیرخانی ساخته بود آغاز می‌شود که البته قرار بود این کار سال گذشته انجام شود اما به دلیل شیوع بیماری کرونا روند تولید متوقف شد.

او درباره این فیلم بیان کرد: موضوع و مضمون قسمت دوم مشابه قسمت اول است ولی قصه آن کاملا با فیلم اول متفاوت می‌باشد چرا که قصه قسمت اول به پایان رسیده بود لذا می‌بایست در قسمت دوم بازیگران جدیدی در قالب قصه‌ای نو حضور داشته باشند. فیلمنامه این کار را مهدی علی میرزایی نوشته است و کارگردانی قسمت دوم این فیلم سینمایی را رویا شریف که در فیلم اول یکی از تهیه کنندگان کار بود برعهده دارد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ابراهیم خلیل‌الله» با بیان اینکه «در مدت معلوم» سه گانه خواهد بود، عنوان کرد: در تصمیم‌گیری‌های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که این فیلم، قسمت سومی نیز داشته باشد. درحال حاضر قسمت دوم «در مدت معلوم» پروانه ساخت دریافت کرده است.

تهیه‌کننده «در مدت معلوم» درباره چرایی ادامه دادن این فیلم سینمایی توضیح داد: دلیل ساخت قسمت دوم علاوه بر موفقیت بسیار قسمت اول، موضوع فراگیر فیلم است که می‌طلبد در قسمت دوم با قصه‌ای جذاب و با نگاهی جدید به مشکلات اجتماعی و جنسی جوانان در جامعه، به آن پرداخت. قسمت دوم این فیلم سینمایی در تهران و یک کشور خارجی جلوی دوربین خواهد رفت.

او درباره فعالیت‌های دیگر خود بیان کرد: فیلم سینمایی «توچال» به کارگردانی محمد آهنگرانی یک سالی است که آماده پخش شده، اما به دلیل شرایط اکران، فعلاً تصمیمی برای نمایش آن نداریم. پیش‌تر تصمیم داشتیم در قالب اکران آنلاین این کار را به نمایش درآوریم اما با توجه به اینکه این شکل از اکران به لحاظ درآمدزایی مقرون به صرفه نیست از انجام آن خودداری کردیم.

جاهد در پایان در پاسخ به این که با توجه به اقبالی که تولیدات پلتفرم‌ها با آن مواجه شده است آیا تمایلی به فعالیت در این حوزه را دارد یا خیر، عنوان کرد: بارها برای ساخت کار در شبکه نمایش خانگی، پیشنهادهایی شده است حتی پیشنهاد شد فیلم سینمایی «در مدت معلوم» را در قالب یک سریال ادامه دهیم اما به دلیل ذهنیتی که نسبت به این عرصه جدید دارم نتوانستم خود را راضی به انجام این کار کنم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است