«یک روایت زرد» در جشنواره آمریکایی به نمایش درمی‌آید/ روایتی از عشق به فوتبال | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۶

«یک روایت زرد» در جشنواره آمریکایی به نمایش درمی‌آید/ روایتی از عشق به فوتبال

فیلم مستند «یک روایت زرد» به کارگردانی محمد عابدی برای حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی هوستون آمریکا انتخاب شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای پروژه، «یک روایت زرد» به کارگردانی محمد عابدی پرده‌ای از زندگی و دلدادگی طرفداران یک تیم آلمانی به نام بروسیا دورتموند را به تصویر کشیده است. این فیلم در اولین جشنواره سالانه بین‌المللی فیلم‌های ورزشی هوستون آمریکا که سه تا ۶ ژوِئن ۲۰۲۱ برگزار می‌شود، حضور دارد.

زمان فیلم ۷۳ دقیقه است و داستان آن روایتی از چند جوان ایرانی است که به طرز عجیبی طرفدار تیم فوتبال بورسیا دورتموند آلمان هستند و فارغ از هر نوع ترس از قضاوت شدن، از عشق خود به تیم محبوب‌شان سخن می‌گویند. در میان آن‌ها افرادی هستند که متعصابه حاضرند از زندگی‌شان بگذرند اما موفقیت تیم دوست داشتنی‌شان را ببینند. زمان پخش بازی‌های این تیم، آن‌ها دور هم جمع شده و از کیلومترها دورتر، همپای جوانان آلمانی بروسیا دورتموند را تشویق می‌کنند.

اسامی برخی از عوامل و دست اندرکاران فیلم عبارتند از تهیه‌کننده و کارگردان: محمد عابدی، مدیر فیلمبرداری: حسین علوی، تدوین: محمدعلی شعبانی، آهنگساز: پرویز داودی، روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: زهرا صفایی، پخش بین‌الملل: الهه گودرزی.

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی هوستون، HISFF با هدف نمایان کردن رابطه ورزش و زندگی و تعامل تنگاتنگی که میان آن ۲ وجود دارد به معرفی آثاری در این باره می‌پردازد و قصد دارد فرصت‌هایی را برای فیلمسازان فراهم کند تا دید و نگاه‌شان را در جهان انعکاس داده و آثاری را نمایش دهد که بر مخاطب و جهان تاثیرگذار است. این جشنواره سه تا ۶ ژوئن ۲۰۲۱ در هوستون آمریکا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است