شبکه نمایش به مرور آثار عباس بلوندی می‌پردازد/ پخش فیلم‌هایی از سینمای وسترن | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۵۰

شبکه نمایش به مرور آثار عباس بلوندی می‌پردازد/ پخش فیلم‌هایی از سینمای وسترن

منتخب سینمای وسترن و عباس بلوندی این هفته شبکه نمایش پخش می‌شوند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، شبکه نمایش هفته پیش رو در بخش موضوعی و هفتگی به سراغ سینمای وسترن رفته است و همچنین در بخش صحنه گران (مرور آثار) نیز فیلم‌های عباس بلوندی طراح صحنه و لباس سینمای ایران را پخش خواهد کرد.

ساعت ۱۳:

فیلم و تله فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش از شنبه یک تا جمعه هفت خرداد با عناوین «کاغذهای رنگی»، «جایی برای اشتباه نیست»، «کلاه سبزها»، «چهارگاه»، «یک خواب راحت»، «خاطره بازی» و تله فیلم «اشیا از آنچه در آیینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» هستند.

ساعت ۱۹:

شبکه نمایش در بخش موضوعی هفتگی خود به سراغ یکی از ژانرهای سینما سینمای وسترن رفته است و منتخبی از بهترین فیلم‌های وسترن تاریخ سینما را پخش خواهد کرد که این عناوین از شنبه تا جمعه «جویندگان»، «جانگوی آزاد شده»، «چه کسی لیبرتی والانس را کشت»، «قطار ۳:۱۰ به یوما»، «روزی روزگاری در غرب»، «خوب، بد، زشت» و «هفت دلاور» خواهند بود.

ساعت ۲۱:

در بخش صحنه‌گران، شبکه نمایش مرور آثار عباس بلوندی طراح صحنه و لباس سینمای ایران را در برنامه دارد. فیلم‌های منتخب این هنرمند به ترتیب پخش، شامل این عناوین خواهد بود «فرزند خاک»، «همبازی»، «پرواز خاموش»، «ملکه»، «شب بخیر فرمانده»، «سرو زیر آب» و «شب واقعه».

ساعت ۲۳:

فیلم‌های این شبکه در هفته پیش رو «تانک‌ها»، «بانوی نقاش»، «مرد پنهان»، «موفق باشی»، «مهمانپذیر»، فیلم «لئون» با بازی ژان رنو و ناتالی پورتمن و «بازی تقلید» هستند.

ساعت یک بامداد:

فیلم‌های کلاسیک هفته اول خرداد شبکه نمایش به ترتیب روز پخش «مردی که به زانو درآمد»، «شاهین مالت» از بازی‌های همفری بوگارت، «ساحل زیبای کوچک»، «وصیت‌نامه دکتر مابوزه»، «رد گربه»، «بازگشت به ویچ مانتین» و «سقوط امپراطوری روم» خواهند بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است