خانه کتاب از فیلم های با موضوع کتاب و کتابخوانی تجلیل می کند

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در جلسه‌ای که روز یکشنبه سوم شهریور با حضور نیک‌نام حسینی‌پور مدیرعامل خانه کتاب و سیدصادق موسوی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان برگزار شد، قرارداد همکاری فیمابین در برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم کوتاه تهران به امضا رسید.

بر اساس این قرارداد که با هدف تشویق و ترغیب فیلمسازان به بهره‌برداری از ادبیات غنی فارسی و تهیه و تولید فیلم‌های اقتباسی صورت گرفته، خانه کتاب از فیلم‌های داستانی، مستند و پویانمایی تولیدشده با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی، اقتباس ادبی، پاسداشت، سرگذشت و سرنوشت مولفین و ناشرین، در جشنواره فیلم کوتاه تهران تجلیل و به برگزیدگان این بخش مجموعا 150 میلیون ریال جایزه اهدا خواهد کرد.

در این قرارداد همکاری، سومین روز جشنواره فیلم کوتاه تهران، به نام روز کتاب و سینما نام‌گذاری شده و فیلم‌های بخش کتاب و سینما در سانس‌های بخش ملی به نمایش درخواهند آمد.

دعوت از سخنرانان ادیب، رونمایی از کتاب‌های چاپ شده انجمن، حمایت خانه کتاب از چاپ دو عنوان کتاب با موضوع اقتباس از جمله مفاد این قرارداد است.

همچنین برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب و سینما و تخصیص تخفیف خرید از این نمایشگاه نیز از دیگر موضوعات قابل توجه این تفاهمنامه به شمار می‌روند.

سی و ششمین جشنواره فیلم کوتاه تهران آبان‌ ماه سال‌ جاری در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/