«آمده بودیم اینجا بمیریم» از ۳ خرداد روی صحنه می‌رود/ رونمایی از پوستر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۳

«آمده بودیم اینجا بمیریم» از ۳ خرداد روی صحنه می‌رود/ رونمایی از پوستر

همزمان با رونمایی از پوستر نمایش «آمده بودیم اینجا بمیریم» فروش بلیت نمایش در سایت تیوال آغاز شد.

به گزارش صبا، نمایش‌ «آمده بودیم اینجا بمیریم» به نویسندگی و کارگردانی مریم منصوری، سوم خرداد ماه همزمان با روز آزادسازی خرمشهر در تماشاخانه «سرو» افتتاح می شود. این نمایش راس ساعت ۱۹:۳۰ روی صحنه خواهد رفت که پیش از آن افتتاحیه هم انجام می‌شود.

نمایش «آمده بودیم اینجا بمیریم» رتبه سوم نمایشنامه‌نویسی و تقدیر بازیگری مرد در هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت را داراست.

مریم منصوری نویسنده و کارگردان نمایش «آمده بودیم اینجا بمیریم»، این نمایش را با یاد و احترام به محمد جهان آرا، به خرمشهر تقدیم کرده‌است که چشم‌های کارون بر او خیره بود.

بازیگران و عوامل این نمایش عبارتند از بازیگران (به ترتیب ورود به صحنه): دریا یاسری، ندا گلرنگی، محسن پوشایی، نازنین نادرپور، پرهام روئین، پری ناز لطف الهی، طراح صحنه: سینا ییلاق بیگی، طراح نور: علیرضا میرانجم، طراح گریم: پریسا کیومرثی، طراح لباس: مریم منصوری، طراح پوستر: میثم خاوری، روابط عمومی: ناصر ارباب، دستیاران کارگردان: روهان نیکخواه، محمدرضا عباسی.

در خلاصه نمایش آمده است: «پشت در اوین برف می‌اومد، درشت و تند!… انگار تیکه‌های پنبه که رو عبام می‌نشست… سوز سردی با دونه‌های برف به پوست صورتم می‌خورد  و توم گُر گرفته بود… انگار یه چی، تو خرمشهر جا مونده بود و امیر هم یه تیکه داغ او بود…»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است