تورج نصر دوبلور پیشکسوت مهمان برنامه «دیدار در رادیو» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۴

تورج نصر دوبلور پیشکسوت مهمان برنامه «دیدار در رادیو»

برنامه «دیدار در رادیو» با میزبانی از تورج نصر دوبلور و بازیگر روی آنتن رادیو فرهنگ می‌رود.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزار صبا، برنامه «دیدار در رادیو» از این هفته، جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه میزبان تورج نصر دوبلور و بازیگر است.

با شنیدن صدای بعضی افراد، کارتون ها و سریال‌های شاخصی در ذهن آدم مرور می‌شود و او را به سال‌ها پیش می‌برد و خاطراتی که زود گذشت.

تورج نصر، دوبلور، گوینده و بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر از جمله این افراد است که همیشه صدایش آدم را به سال‌ها پیش می‌برد. دوبله کارتون‌های «پسر شجاع»، «جیمبو»، «ای کی یوسان»، «بارباپاپا» و… و تعداد بسیاری فیلم و سریال «سال‌های دور از خانه» و… از جمله کارهایی است که نصر در این سال‌ها دوبله کرده است. همچنین او در سریال «معمای شاه» و «هوشیار و بیدار» و… به ایفای نقش پرداخته است.

نصر کار دوبله را از سال ۱۳۵۲ شروع کرده و هم‌زمان در تئاتر را نیز فعالیت داشته است، سال ۱۳۶۴ وارد عرصه بازیگری در تلویزیون و در سال ۱۳۶۹ وارد سینما می‌شود. وی با نمایش تلویزیونی در نقش «آقای شهروندی» در دهه ۶۰ مورد توجه قرار گرفت و این نقش را در سال‌های بعد با نام «آقای شرمنده» ادامه داد.

تورج نصر به عنوان یک دوبلور مکمل در بسیاری از آثار سینمایی، تلویزیونی و کارتون‌ها صحبت کرده است. وی از کمدی گوهای عرصه صداپیشگی محسوب و از دوبلورهای نقش لورل (مجموعه فیلم‌های لورل و هاردی) نیز بوده‌است.

«دیدار در رادیو» کاری از گروه ادب و هنر به تهیه کنندگی مریم قاسمی ساعت ۲۳ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است